مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 مشخص شد

همانطور که اطلاع دارید بر اساس بخش نامه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1398(19 فرورودین 98) برای پایه ششم به هفتم امسال ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99 و نمونه دولتی نخواهیم داشت و برای پایه نهم به دهم با توجه به ادغام ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99  و ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 در تاریخ 98/01/28 و مهلت ثبت نام مدارس نمونه دولتی یک هفته و تا 98/02/05 اردیبهشت ماه مهلت انجام خواهد شد.

تاریخ دقیق شروع ثبت نام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان 98-99

تاریخ دقیق ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 بر اساس سال گذشته در اواخر فرورودین ماه می باشد، امسال بر اساس اطلاعیه برخی از خبرگزاری ها نیمه دوم فروردین اعلام شده است که به محض منتشر شدن و شروع  ثبت نام در سایت مدارس نمونه دولتی اعلام در کانال تلگرام مشاوره مدارس درخت دانش اطلاع رسانی خواهد.

 

برای از دست ندادن زمان شروع ثبت نام و همچنین مشاوره راهنمای جامع ثبت نام در سایت و برنامه ریزی برای قبولی در آزمون، معرفی بهترین منابع، تشریح سوالات استعداد تحلیلی و ارائه نمونه سوالات، بودجه بندی سوالات استعداد تحصیلی و انجام تمامی مراحل ثبت نام و ارسال رسید و ... می توانید با مشاوران مدرسه دولتی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن کد و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

  • ۹۸/۰۱/۲۰
  • asra vaismoradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی