مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

پیوندهای روزانه

۴۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سایت سجا 98


ورود به سامانه سجا 98 چگونه است؟

قبل از ورود به سامانه سجا توصیه می شود که حتما شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 را مطالعه نمایید و بدانید که نحوه امتیازبندی مدارس شاهد 98 و درج آن یکی از مهمترین مراحل ثبت نام می باشد که دانش آموزان باید در حد امکان از طریق مشاور انجام دهند چون سال های گذشته شاهد این بوده ایم که حتی با کسب امتیاز 100 دانش آموزان نتوانستند پذیرش این مدارس را بگیرند و دلیل آن : درج اشتباه امتیاز و یا انجام مراحل ثبت نام از طریق کافی نت بوده است و اشتباه در انتخاب مدرسه نزدیک از این رو توصیه می شود:

قبل از ورود مستقیم به سامانه سجا چیست؟ مدارس شاهد حتما برای انجام تمام مراحل ثبت نام خود، درج سهمیه های عادی، نظرات مدارس شاهد و ... از مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون گرفتن کد و تلفن منزل)هم به صورت حضوری و هم تلفنی تماس حاصل نمایید.

توجه!: در صورت عدم ارتباط با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (به دلیل بالا بودن تماسها - اختلال در سیستم شبکه های هوشمند) لطفا مجددا تماس بگیرید.

ورود به سامانه سجا 98

لینک ورود به سامانه سجا 98 saja.medu.ir

ورود به سامانه سجا 98 یکی از پرتکرارترین سوالات دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 می باشد که نمیدانند سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98 چه نام دارد و نحوه ورود به سایت چگونه است؟ لینک مستقیم ورود کدام است ؟ آیا چه امتیازی دارند و اولویت ثبت نام با چه دانش آموزانی است؟ نحوه امتیازبندی مدارس شاهد 98 به چه صورتی است؟ و ... ما در این مقاله کامل سوالات این دانش آموزان را پاسخ خواهیم داد و شما می توانید با ورود به لینک ورود در ادامه مقاله وارد سایت ثبت نام مدارس شاهد ( سجا ) شوید.

برای ورود مستقیم به سامانه و سایت ثبت نام مدارس شاهد می توانید به سایت sajaa.ir مراجعه نمایید کلیک بر روی سایت و یا برای معرفی و راهنمای تصویری ثبت نام در سایت saja.medu.ir کلیک نمایید.

 

 

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰


نحوه امتیازبندی مدارس شاهد 98 با سهمیه ایثارگری

نحوه امتیاز بندی ایثارگری در مدارس شاهد 98 در سهمیه ایثارگری سامانه سجا دارای بیشترین امتیاز هستند و شانس قبولی بالایی در قبولی این مدارس دارند ولی سهمیه های ایثارگری خود به چند دسته تقسیم می شوند که به ترتیب امتیاز:

  1. دانش آموز جانباز (3000 امتیاز)
  2. فرزند جانباز 25 تا 49 درصد (3000 امتیاز)
  3. فرزند جانباز تا 25 درصد (2000 امتیاز)
  4. خواهر و یا برادر شهید و جانباز 70% (500 امتیاز هر مورد)
  5. نوه شهید و جانباز بالای 70% (500 امتیاز هر مورد)
  6. برادر زاده و یا خواهر زاده شهید و جانباز بالای 70%(50 امتیاز)(حداکثر 5 مورد)
  7. نوه جانباز 50 تا 69 (100 امتیاز)
  8. نوه جانباز تا 49 % (50 امتیاز)
  9. نوه آزاده (100 امتیاز هر مورد)
  10. نوه آزاد و جانباز (150 امتیاز)
  11. نتیجه شهید(50 امتیاز)
  12. فرزند همسر(جانباز-شهید بالای 70%) (50 امتیاز)
 
نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 98

 

توصیه می شود: برای اطلاع از میزان امتیاز دانش آموزان دارای سهمیه ایثارگری مدارس شاهد بر اساس دفترچه جدید سال 98، شرایط ثبت نام مدارس شاهد، انجام تمامی مراحل و نحوه ثبت نام ایثارگران مدارس شاهد 98، انتخاب بهترین مدرسه و .. با مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش از طریق شماره 9099072943(بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن) ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰


 

 

ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در سامانه سجا

ثبت نام مدارس شاهد 98 برای ورود به سه پایه تحصیلی انجام خواهد شد:

 

 

 

  1. ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه اول ابتدایی (دوره ابتدایی)
  2. ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه هفتم (دوره اول متوسطه)
  3. ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه دهم (دوره دوم متوسطه)

برای هر کدام از مقاطع زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 متفاوت خواهد بود لذا دانش آموزان با توجه به مقطعی که درحال ورود به آن هستند در مهلت تعیین شده برای ثبت نام مدارس شاهد 98-99 به سامانه سجا مراجعه نمایند.

 

 

سامانه سجا ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سامانه سجا یا همان سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 از بهار 94 جهت یکپارچه سازی تمامی فعالیت ها و ثبت نام های مدارس شاهد و ایثارگران کشور راه اندازی شده است که تمامی فعالیت های مربوط به مدارس شاهد و ایثارگران از جمله ثبت نام مدارس شاهد، برگزاری کلاس های جبرانیو تقویتی، گزارشگیری و... از طریق سامانه سجا انجام خواهد شد.

 

 

در سایت سجا چگونه مدرسه انتخاب کنیم؟

با توجه به اظهارات مدیر کل امور شاهد و ایثارگران آموزش  و پرورش در سال 98 مدرسه شاهد تازه تاسیس نداریم و ظرفیت مدارس شاهد 98-99 تفاوتی با سال گذشته نکرده است لذا دانش آموزان باید با توجه به منطقه سکونت خود اقدام به انتخاب مدرسه شاهد مورد نظر نمایند و انتخاب مدرسه خارج از محل سکونت شانس قبولی دانش آموز را کم خواهد کرد در ادامه لیست مدارس شاهد تران و شهرستان هارا با کلیک بر لینک مورد نظرمی توانید مطالعه بفرمایید.

 

 

جهت اطلاع از لیست کامل مدارس شاهد تهران و شهرستان ها و لیست مدارس شاهد پسرانه و دخترانه 98 به تفکیک منطقه از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون کد و با تلفن ثابت ) با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

 

 

لیست مدارس شاهد تهران

 

 

لیست مدارس شاهد دخترانه اصفهان

 

 

لیست مدارس شاهد پسرانه اصفهان

 

 

لیست مدارس شاهد کرمانشاه

 

 

لیست مدارس شاهد تبریز

 

 

لیست مدارس شاهد ابتدایی مشهد

 

 

لیست مدارس شاهد راهنمایی مشهد

 

 

آدرس مدارس راهنمایی شاهد

 

 

لیست مدارس ابتدایی شاهد

 

 

مشاوره سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99- saja

مرکز مشاوره درخت دانش با دارا بودن کادر مجرب و حرفه ای پاسخگوی سوالات و ابهامات نمامی دانش آموزان و والدین محترم در نحوه ثبت نام در سامانه سجا، نحوه ثبت نام دانش آموزان شاهد در سامانه سجا و غیر شاهد در saja.medu.ir ، نحوه امتیاز دهی در سامانه ثبت نام مدارس شاهد و... از سراسر کشور و به صورت تمام وقت می باشند از طریق تماس با شماره 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره و یا عضویت در کانال تلگرام سجا و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش که در زیر آدرس صفحات مجازی درخت دانش را ارائه داده ایم.

 

 

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب شاهد درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

 

 

کانال تلگرام سجا درخت دانش: t.me/derakhte-danesh(اطلاع از زمان شروع پیش ثبت نام)

 

 

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

 

لینک مستقیم ورود به سایت سجاsaja.medu.ir

 

 

 

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰

sajaa.ir


سامانه سجا.

ورود به سامانه سجا 98 یکی از پرتکرارترین سوالات دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 می باشد که نمیدانند سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98 چه نام دارد و نحوه ورود به سایت چگونه است؟ لینک مستقیم ورود کدام است ؟ آیا چه امتیازی دارند و اولویت ثبت نام با چه دانش آموزانی است؟ نحوه امتیازبندی مدارس شاهد 98 به چه صورتی است؟ و ... ما در این مقاله کامل سوالات این دانش آموزان را پاسخ خواهیم داد و شما می توانید با ورود به لینک ورود در ادامه مقاله وارد سایت ثبت نام مدارس شاهد ( سجا ) شوید.

ورود به سامانه سجا 98 چگونه است؟

قبل از ورود به سامانه سجا توصیه می شود که حتما شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 را مطالعه نمایید و بدانید که نحوه امتیازبندی مدارس شاهد 98 و درج آن یکی از مهمترین مراحل ثبت نام می باشد که دانش آموزان باید در حد امکان از طریق مشاور انجام دهند چون سال های گذشته شاهد این بوده ایم که حتی با کسب امتیاز 100 دانش آموزان نتوانستند پذیرش این مدارس را بگیرند و دلیل آن : درج اشتباه امتیاز و یا انجام مراحل ثبت نام از طریق کافی نت بوده است و اشتباه در انتخاب مدرسه نزدیک از این رو توصیه می شود:

قبل از ورود مستقیم به سامانه سجا چیست؟ مدارس شاهد حتما برای انجام تمام مراحل ثبت نام خود، درج سهمیه های عادی و ... از مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون گرفتن کد و تلفن منزل) تماس حاصل نمایید.

ورود به سامانه سجا 98

لینک ورود به سامانه سجا 98 saja.medu.ir

 

برای ورود مستقیم به سامانه و سایت ثبت نام مدارس شاهد می توانید به سایت sajaa.ir مراجعه نمایید کلیک بر روی سایت و یا برای معرفی و راهنمای تصویری ثبت نام در سایت saja.medu.ir کلیک نمایید.

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰

انتخاب رشته تجربی 98


عوامل موثر در انتخاب رشته کنکور 98

عوامل موثر در انتخاب رشته کنکور 98 برای هر فرد به شرایط درونی وبیرونی گفته می شود که بر انتخاب او اثر گذار خواهد بود اهمیت انتخاب رشته کنکور 98 به این دلیل است که بر زندگی و آینده تاثیر گذار خواهد بود انتخاب رشته یکی از مهمترین انتخاب های هر فرد پس از پایان تحصیلات دبیرستان است. این انتخاب به دلیل تاثیر زیادی که در تعیین سرنوشت افراد دارد تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد که به دو دسته بیرونی و درونی تقسیم می شوند. عوامل بیرونی تا حدودی از اختیار فرد خارج است و به صورت غیرمستقیم انتخاب او را تحت تأثیر قرار می­دهند. اما عوامل درونی تا حد زیادی در کنترل فرد قرار دارد.

عوامل موثر در انتخاب رشته

الف- عوامل بیرونی مهم اثرگذار بر انتخاب رشته کنکور 98

به صورت کلی می‌توان عوامل بیرونی مهم تأثیرگذار بر انتخاب رشته تجربی 98 داوطلبان را در موارد زیر خلاصه کرد:

1-خانواده 2- محیط آموزشی 3- افراد اثرگذار در زندگی فرد 4- گروههای همسالان 5- رسانه ‌ها 6- زمینه‌های اقتصادی و شغلی

در اینجا برای آگاهی از نقش عوامل فوق شرح مختصری در مورد هر عامل ارائه شده است.

1- خانواده:

والدین می‌توانند نقش بسیار مهم و اساسی در کمک به فرزندانشان جهت انتخاب رشتهآگاهانه، ایفا نمایند. آنها باید به عقاید فرزندان خود احترام گذاشته و در صورتی که خطا و یا لغزشی مشاهده کردند، تلاش لازم در جهت رفع آن مبذول نمایند نه اینکه آنها را به انتخاب رشته یا دانشگاهی که خودشان علاقه‌مند به تحصیل در آن بوده و به هر دلیلی شرایط لازم برای ادامه تحصیل را نداشته‌اند، راهنمایی کنندو یا صرفاً به دلایل دیگری مانند پرستیژ اجتماعی رشته و یا درآمد آن، فرزند خود را هدایت کنند.

2- محیط آموزشی:

در دوره متوسطه، با تخصصی تر شدن حوزه‌های تحصیل، دبیران و مشاوران تحصیلی نقش پر رنگ‌تری در هدایت دانش‌آموزان دارند. بررسی‌ها نشان می‌دهد بسیاری از دانش‌آموزان در دوره دبیرستان ضمن الگو قرار دادن معلمان، آنها را به عنوان مشاوری صدیق قبول دارند. از این رو دبیران و مشاوران تحصیلی باید اطلاعات و دانش لازم را برای راهنمایی دانش آموزان خود کسب کنند.

3- افراد اثرگذار در زندگی فرد:

این افراد در انتخاب آینده تحصیلی فرد نیز نقش مهمی دارند و در برخی موارد از والدین و معلمان نیز اثرگذارترند.

داوطلبان کنکور سراسری 98 می توانند برای انتخاب رشته تخصصی خود بر اساس 8 فاکتور مهم امسال، ظرفیت رشته و دانشگاه، تراز و رتبه آخرین نفر قبولی، معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و ... با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی تلفی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

4- گروههای همسالان:

دوستان شما، عموماً اطلاعاتی بیشتر از خودتان ندارند. بنابراین سعی کنید گفته‌ها و توصیه‌های دوستان و همسالان­تان را با رعایت احتیاط در انتخاب رشته تان مورد استفاده قرار دهید.

5- رسانه‌ها:

رسانه‌ هایی مانند صدا و سیما، اینترنت و مطبوعات تأثیر بسیار زیادی بر زندگی نسل جوان دارند. ما از کودکی در مقابل حجم وسیعی از اطلاعات رسانه­ها قرار داریم و بسیاری از دانستنی‌ها و تصورات خود را از آنان می‌گیریم، اما می‌دانیم که همه آنها به یک اندازه اعتبار ندارند. رسانه‌ها هرچند منبع اطلاعاتی مهمی به حساب می­ آیند اما گاهی اوقات بویژه در برنامه‌های نمایشی، مبالغه‌های زیادی در مورد آدمها، حوادث و پدیده‌ها می‌کنند.

6- زمینه‌های اقتصادی، شغلی:

هر فرد در بافت اقتصادی خاصی رشد می‌کند و مشخصه‌هایی را از این بافت کسب می‌کند که او را از سایر افراد مجزا می‌نماید. زمینه‌های اقتصادی و شغلی، انتخابهای افراد درون جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهند. به عنوان مثال وقتی در کشورمان با پدیده بیکاری روبرو هستیم، طبیعی است که داوطلبان هنگام انتخاب رشته، به تحصیل در رشته‌های اشتغال‌زا، توجه بیشتر نشان خواهند داد.

عواملی که به آن اشاره شد؛ سازنده محیط پیرامون ما هستند . اما بعضی از آنها مانند والدین آگاه، مشاورین و محیط آموزشی، به همراه کتاب های آشنایی با رشته ها، پیک سنجش، فارغ التحصیلان رشته ها، می توانند به عنوان منابع اطلاعاتی در کسب آگاهی و مشورت در انتخاب رشته مورد استفاده فعال قرار بگیرند.

ب- عوامل درونی مهمی که باید در انتخاب رشته درنظر گرفته شود:

از دیگر عوامل موثر در انتخاب رشته عوامل درونی در خود افراد می باشد عوامل درونی تأثیرگذار بر انتخاب رشته شامل موارد زیراست:

  • علایق
  • ارزشها
  • اعتقادات
  • توانایی‌ها و مهارتها
  • ویژگی‌های شخصیتی
  • اهداف
  • تجربیات

1- علایق:

توجه به علایق بویژه برای جوانان و به طور اخص در انتخاب رشته تحصیلی بسیار مهم و تعیین کننده است. ویکی از عوامل موثر در انتخاب رشته می باشد در این مفهوم، علایق افراد منجر به تمایل آنها به انجام فعالیت‌های متفاوتی شده و ویژگی های شخصیتی خاصی را شکل می‌دهند. برخی از روان‌شناسان مانند هالند، معتقدند که هر فرد با توجه به تفاوت های فردی و گرایشها، با نوع خاصی از رشته‌های دانشگاهی و به تبع آن مشاغل سازگار است. بنابراین افراد، با تحصیل در رشته­­ای که با نوع شخصیت و علایق آنها همخوانی دارد، راضی و موفق خواهند بود. به هرحال، علاقه به رشته تحصیلی، یکی از عوامل مهم موفقیت شما است. انتخاب رشته حتماً باید با تلاش مستمر و پیگیر همراه باشد، و داوطلب باید کوشش لازم را برای رسیدن به الزامات تحصیل در آن رشته بنماید.

2- ارزشها:

برخی ارزشهای تأثیرگذار در انتخاب رشته عبارتند از:

  • کسب موقعیت اجتماعی
  • کسب شغل و درآمد مناسب
  • استقلال در زندگی
  • کمک به دیگران
  • ارتفاء سطح علمی و فرهنگی جامعه و…

توجه به ارزشهایی از این قبیل باید حتماً در انتخاب رشته مدنظر قرار گیرد و یکی از عوامل موثر در انتخاب رشته می باشد که تاثیر زادی بر انتخاب فرد خواهد گذاشت. با انتخاب رشته تحصیلی مسیر شغلی و نیز سطح و میزان درآمد فرد تا حدودی معین می‌گردد. مدرک تحصیلی و شغل متناسب با آن ، بخش مهمی از موقعیت اجتماعی آینده نزدیک و دور فرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد. موقعیت اجتماعی مناسب ، می‌تواند رضایت خاطر و در نتیجه سلامت روحی و روانی فرد را تأمین کند.

3- اعتقادات:

برخی از داوطلبان، بویژه دختران، بودن در کنار خانواده بودن را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند. بنابراین به هنگام انتخاب رشته باید به محل تحصیل و رشته‌ای که انتخاب می‌کنند توجه نمایند. فضای مذهبی و فرهنگی برخی خانواده‌ها با فعالیت فرزندانشان در برخی رشته های تحصیلی تناسبی ندارد. لذا داوطلبان باید به هنگام انتخاب این گونه رشته‌ها به تضادهای احتمالی میان فضای حرفه‌ای و فضای خانوادگی خود توجه لازم را مبذول نمایند.

4- توانایی‌ها، مهارت‌ها:

در انتخاب رشته مهارتها و توانایی­های داوطلبان برای ادامه تحصیل در یک رشته خاص اهمیت زیادی دارد. در رشته­هایی مانند ریاضی، مهندسی، جامعه­شناسی، روانشناسی، پزشکی، داروسازی و… هر یک توانایی خاصی را می طلبد و لازم است داوطلب قبل از اینکه دست به انتخاب بزند ارزیابی درستی از مهارت ها و توانایی های خود داشته باشد.

5- ویژگی‌های شخصیتی :

بسیاری از روانشناسان معتقدند بین نوع شخصیت افراد و موفقیت ایشان ارتباط قوی وجود دارد. همه ما می‌دانیم افراد از نظر شخصیتی با هم تفاوتهای زیادی دارند و این تفاوت ناشی از عوامل زیستی و وراثتی است . روانشناسان طبقه‌بندی‌های مختلفی از ویژگی‌های شخصیتی ارائه کرده‌اند که عمدتاً توصیف کننده نوع واکنش افراد به محرکها است (مانند درونگرا در مقابل برونگرا، جمع‌گرا در مقابل فردگرا، هیجانی، آرام و …)

6- اهداف :

از دیگی عوامل موثر درانتخاب رشته اهداف هر داوطلب می باشد با توجه به توانایی‌های شناختی و علمی، علایق و آگاهی‌هایی که به دست می‌آورید هدف خود را برای ادامه تحصیل تعیین کنید. هیچ تضمینی وجود ندارد که شما حتماً با دانشگاه رفتن فرد موفقی شوید. واقعگرا باشید و هدفتان را درست انتخاب کنید.

7- تجربیات داوطلب:

همه ما در دوران تحصیل کم و و بیش تجاربی را در مورد رشته‌های مختلف درسی به دست آورده‌ایم. این تجربیات فردی یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب رشته است. ما قویاً به شما توصیه می‌کنیم این تجربیات و تصورات ناشی از آن را دست کم نگیرید و به آن بهای لازم را بدهید. زیرا جهت گیریِ علایق شما را تعیین می‌کنند. در همین حال توصیه می‌کنیم که از درستی تصورات و تجربیات خود، مطمئن شوید، شاید در یک حادثه، ما تصور منفی از یک رشته تحصیلی پیدا کرده‌ایم یا بر اثر تجربه، تصور مثبت و خوشایندی از یک رشته تحصیلی دیگر بدست آورده باشیم. این تجربیات و تصورات ارزشمند است، اما باید با کمک و مشورت گرفتن از دیگران و جمع آوری اطلاعات، مطمئن شویم که تصور مثبت یا منفی ما، واقعی و یا کاذب است.

نتیجه گیری

عوامل موثر در انتخاب رشته کنکور 98 برای هر فرد در هر مکانی ممکن است متفاوت با دیگران باشد. هر فرد با توجه به امکانات و شناختی دارد می تواند برای خود تصمیم گیری نماید عوامل موثر در انتخاب رشته ممکن است برای فردی ترکیبی از موارد بالا باشد اما در هر شرایط زمانی و مکانی تاثیرات متفاوتی دارند.

دانش آموزان عزیز می توانید برای مشاوره امور تحصیلی با مشاوران تخصصی درخت دانش از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 تماس بگیرید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰


ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98

دانشگاه آزاد همچون دیگر دانشگاه ها ی سراسری، پیام نور، غیر انتفاعی  و ... بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع مختلف و در وسعت بیشتری اقدام به پذیرش دانشجو می کند در این مقاله سعی داریم به سوالات و ابهامات داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98 بپردازیم که تفاوت بدون آزمون و با آزمون در چیست؟ کاردانی پیوسته بدون آزمون و کاردانی ناپیوسته بدون آزمون چه تفاوتی دارند؟ و...

ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته آزاد 98

پذیرش و ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 98 براساس سوابق تحصیلی خواهد بود یعنی معدل کل دیپلم داوطلب مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت زیرا بر اساس قوانین نظام سنجش و آموزش پذیرش در 85 درصد رشته ها در مقطع های تحصیلی مختلف باید براساس سوابق تحصیلی و بدون شرکت کردن در کنکور صورت بپذیرد.

 

 

تفاوت کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور در چیست؟

ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد شامل:

 

 

·          کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98

 

 

·          کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

 

 

بالطبع رشته های ارائه شده در هرکدام از این مقاطع دارای تفاوت هایی است، مهم ترین تفاوت در شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی است زیرا که مدرک لازم ثبت نام کاردانی ناپیوسته، داشتن پیش دانشگاهی و یا فوق دیپلم می باشد اما مدرک لازم ثبت نام کاردانی پیوسته دیپلم می باشد.برای اطلاع از تفاوت کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور، لیست رشته های بدون کنکور کردانی پیوسته، لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته و... می توانید از طریق شماره گیری 9099072943(بدون کد و با تلفن ثابت ) با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

 

 

پیش ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98 به چه معناست؟

 

ثبت نام بدون کنکور آزاد تا چند سال پیش به صورت حضوری بود یعنی داوطلب با مراجعه به دانشگاه در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانست ثبت نام انجام دهد اما چند سالی است که دیگر بدون آزمون دانشگاه آزاد پیش ثبت نام دارد یعنی پیش ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98 به این معنی است ابتدا داوطلب به صورت اینترنتی در رشته مورد نظر ثبت نام انجام می دهد و منتظر اعلام نتایج دانشگاه آزاد مهر 98 می ماند.

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98

زمان ثبت نام کاردانی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی 98 بر خلاف سال های قبل زودتر آغاز می شود و از نیمه دوم خرداد ماه 98 ثبت نام کاردانی پیوسته شروع خواهد شد، زمان ثبت نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98 از 26 اسفند آغاز شده است.

 

 

مهلت ثبت نام کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98

مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بدون در نظر گرفتن احتمتا تمدید دوباره  ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98 تا 6 شهریور 98 می باشد لذا داوطلبان در مهلت مقرر باید نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98

همه داوطلبان جهت اطلاع از شرایط اختصاصی و عمومی ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org     دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد را دریافت نمایند در این قسمت مهم ترین شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98 را شرح خواهیم داد و اینکه مهم ترین شرط داشتن مدرک دیپلم در یکی از شاخه های فنی حرفه ای، کاردانش، دیپلم نظری سه ساله، دیپلم نظام قدیم و دیپلم نظام جدید آموزشی 3-3-6 می باشد.

 

 

چه کسی می تواند در ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد نیمسال اول 98 شرکت کند؟

تقریبا تمامی داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم هستند می توانند در بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98-99 شرکت نمایند اما متجانس بودن رشته تحصیلی با مدرک دیپلم داوطلب ضرورت دارد و در صورت غیر متجانس بودن باید واحد های جبرانی پاس کند.

 

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98

 

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد شامل رشته های زیر است:

 

 

 

  • مربی بهداشت مدارس
  • کودکیاری مربی کودک
  • مدیریت خانواده – مدیریت
  • حسابداری
  • امور اداری
  • تربیت بدنی
  • الکترونیک
  • صنایع شیمیایی
  • ساختمان
  • نقشه کشی معماری
  • شهرسازی
  • نقشه برداری
  • ساخت و تولید
  • تأسیسات
  • نقشه کشی عمومی
  • مکانیک خودرو
  • صنایع نساجی
  • متالورژی
  • صنایع فلزی
  • سفال و سرامیک
  • نرم افزار کامپیوتر
  • مکانیسین ماشین های کشاورزی
  • صنایع چوب و کاغذ
  • امور دامی
  • امور زراعی و باغی
  • گرافیک
  • هنرهای تجسمی
  • طراحی و دوخت

داوطلبان و متقاضیان دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 برای اطلاع از لیست رشته های کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها، تجانس رشته های کاردانی با مدرک دیپلم، دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد و... می توانند از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد 9099072943 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند.

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰


شرایط ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98-99

در ثبت نام مدارس شاهد هدف بیشتر دانش آموزان خانواده های شاهد، ایثارگران و آزادگان هستند اما دانش آموزان عادی، فرهنگیان، دانش آموزان تیزهوش، حافظ قرآن کریم نیز در صورت ظرفیت خالی در مدرسه شاهد و شرایط ثبت نام در مدرسه شاهد می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند در این بخش به تشریح شرط ورود عمومی و اختصاصی شرایط ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98 خواهیم پرداخت:

ثبت نام مدارس شاهد اصفهان

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد 98-99

  • دارا بودن صلاحیت های رفتاری و اخلاقی  مطابق آیین نامه های مدارس شاهد.
  • تمامی دانش آموزان باید پوشش مطابق آیین نامه مدارس شاهد و آیین و احکام اسلامی داشته باشند.
  • مدارس انتخابی دانش آموز باید در محدوده محل سکونت آنها در سال 98-99 باشد.

جهت تعیین مدارس در محدوده محل سکونت خود می توانید از طریق شماره گیری 9099072943 بدون کد و با تلفن ثابت با مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان مدارس شاهد درخت دانش در ارتباط باشید.

شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98-99

شرایط ثبت نام در مدارس شاهد سال 98 به ثبت نام دانش آموزان خانواده شهدا و دانش آموزان غیره تقسیم می شود.

شرایط ثبت نام دانش آموزان خانواده شهدا شاهد و ایثارگر

ثبت نام دانش آموزان طرح هدف یعنی دانش آموزانی که فرزند شهید، فرزند جانبازان بالای 25 درصد و فرزند رزمنده با توجه به اینکه موضوع اصلی ثبت نام مدارس شاهد هستند و شهریه پرداخت نخواهند کرد لذا این دانش آموزان ثبت نام آنها قطعی است در مدارس شاهد و ماندگاری آنها در مدارس شاهد بستگی به موارد انضباطی و علمی دانش آموز دارد.

شرایط علمی ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد 98-99

در ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد و همچنین فرزند فرهنگیان و ایثارگران مهم ترین شرط ثبت نام دانش آموزان عادی کسب امتیاز بالا برای ثبت نام مدارس شاهد می باشد در نتیجه برای پایه های مختلف باید شرایط علمی مناسب را داشته باشید و حدالامکان از امتیاز بالایی برخوردار باشید که از شرایط ثبت نام مدارس شاهد در پایه های مختلف به شرح زیر است:

شرایط علمی دانش آموزان پایه دوم تا ششم شاهد

کسب نمرات خیلی خوب در تمام درس های خرداد ماه

شرایط علمی برای دانش آموزان پایه هفتم شاهد

باید داوطلب در امتحانات نوبت دوم پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی گذشته در تمامی دروس خیلی خوب یا حداکثر یک درس خوب در بقیه خیلی خوب کسب کرده باشد. البته فرزندان جانبازان25 الی 49 درصد حداکثر 2 مورد درسی خوب و سایرین خیلی خوب کسب نموده باشند.

شرایط علمی برای دانش آموزان پایه دهم شاهد

باید در خرداد سال تحصیلی قبلی در دروس اختصاصی حداقل نمره سالانه 16 را کسب کرده و اگر قصد ادامه تحصیل در مدارس شاهد را داشته باشد باید در سال قبل حداقل نمره اختصاصی 13 و نمره پایانی 14 ر کسب کرده باشد.

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰


ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 کارشناسی لیسانس

همان گونه که در بالا اشاره کردیم ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 دارای دو نیمسال تحصیلی و دو نوبت ثبت نام ورودی می باشد که در نیمسال اول تحصیلی یعنی مهر ماه 98 زمان ثبت نام آغاز شده است و تا 6 شهریور ماه مهلت ثبت نام دارد.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98

در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر ماه 99-98 باید گفت که فعلا در سه مقطع پیش ثبت نام و یا انتاتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی داریم که این به معنای:

پیش ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 به چه معناست؟

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ورودی ترم مهر 99-98 چون یک مرحله ای می باشد و آزمونی ندارد به عنوان پیش ثبت نام می باشد که داوطلبین واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 باید در ابتدا رشته خود را انتخاب نمایند و بر اساس سوابق تحصیلی دیپلم در رشته یا مورد پذیرش قرار بگیرند و یا اولویت بعدی در نظر گرفته شود.

"باید بدانید: قبولی در هر رشته ای در دانشگاه آزاد بدون کنکور 100% تضمینی نیست"

جدول تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم در قبولی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

 

 

نوع دیپلم و گروه آزمایشی ریاضی تجربی انسانی معارف سایر دیپلم ها
علوم ریاضی و فنی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم تجربی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم انسانی 57.1 57.1 100 100 51.4
هنر 100 100 100 100 100
زبان های خارجه 100 100 100 100 100

یکی از مهمترین دلایل اینکه ما ترم گذشته در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم مردودی داشتیم این بود که داوطلبان و متقاضیان رشته های بدون کنکور از جدول تاثیر میزان سوابق تحصیلی اطلاع نداشتند که توصیه می شود:

مشاوره تخصصی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 بر اساس سوابق تحصیلی مهر - بهمن

مشاوران مجرب درخت دانش با تجربه کافی در امر انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون و بر اساس معدل می توانند بهترین رشته را با هر معدلی انتخاب نمایند، معرفی رشته های جدید بدون کنکور، بهترین رشته های بدون کنکور کدامند؟ با چه معدلی کدوم دانشگاه؟ و شرایط و توضیح دوره های جدید پاره وقت مخصوص افرادی مه نمی توانند حضور داشته باشند در دانشگاه و ... هم به صورت مشاوره تحصیلی تلفنی و هم به صورت حضوری می توانند با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

لیست رشته های تاپ دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین رشته های بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون دانش گاه های آزاد تهران و کل کشور می توانید پربازدید ترین مقالات درخت دانش در زمینه رشته های بدون کنکور را مطالعه نمایید:

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰


لیست مدارس شاهد دخترانه تهران 98 به تفکیک منطقه

لیست مدارس شاهد تهران دخترانه شامل سه مقطع می باشد که به ترتیب:

  1. اول ابتدایی( اول دبستان)
  2. متوسطه اول (اول راهنمایی)
  3. متوسطه دوم( اول دبیرستان)

می باشد که در زیر مدارس شاهد هر کدام از مناطق را جداگانه همراه با شماره تماس مدارس شاهد دخترانه تهران، آدرس مدارس شاهد دخترانه تهران، منطقه شهری مدرسه در تهران همراه با نام مدرسه لیست نموده ایم.

برای اطلاع از لیست مدارس ابتدایی شاهد مشهد و آدرس مدارس راهنمایی شاهد می توانید بر روی لینک های مورد نظر کلیک نمایید.

لیست مدارس شاهد ابتدایی دخترانه تهران 98-99

نام مدرسه منطقه آدرس جنسیت تلفن
یاس نبی (س _شاهد ) 1 خ شریعتی-خ میرزاپور دخترانه 22214222
حضرت مریم (س) 2 مینی سیتی-شهرک شهید محلاتی-خ فتح 1 دخترانه 22464600
فجر 3 خیابان ولیعص-جنب پارک ملت-خ نیایش روبروی باشگاه انقلاب -شهرک فجر دخترانه 88049931
مشکوه 3 خ ولی عص-جنب مدرسه راهنمائی رازی پسران دخترانه 88770583
تجلی 4 خیابان سراج-خ شهید مهدی محمودی -دانش اول-پلاک 30 دخترانه 77067271
حضرت زینب (س )  5 اول اتوبان تهران کرج-عوارضی سابق شهرک اپادانا دخترانه 44657784
تقوا پیشگان 6 تقاطع مطهری ولیعصر-انتهای لارستان -نبش عبده-پلاک 4 دخترانه 88802875
شهید شامران 7 خ شهید مفتح جنوبی- کوچه شهید بوربور دخترانه 88842415
راضیه  8 خ دماوند-ایستگاه حمام تهرانپارس -خ  106-پ 2 دخترانه 77903894
طلوع فجر 10 خ بوستان سعدی-مابین خوش و رودکی -پلاک 207 دخترانه 66378958
روشنگر 12 خ فخراباد - کوچه کلهر - بن بست کلاهی دخترانه 77532011
شهید بهشتی 13 سی متری نیروی هوائی -نبش 38 / 6 -شهیدآخوندی -پلاک 322 دخترانه 77474928
امام سجاد (ع)  14 اتوبان شهید محلاتی - خ تکیه اکبر آبادی جنوبی دخترانه 33718430
شاهد نصر 15 خ خاوران-جنب فرهنگسرای خاوران دخترانه 33700370
حمزه  16

خیابان بخارائی-فلکه چهارم-خ جمشیدسید

دخترانه 55065170
غنچه های انقلاب 16 خیابان شهید رجایی ـ چهار صد دستگاه ـ میدان باربری ـ ابتدای خیابان شریعتی دخترانه 55065170
گل نرگس 17

خیابان ابوذرتقاطع سجادجنوبی-پلاک ث 22090_22086

دخترانه

55706252

حضرت خدیجه (س )  18 بلوارمعلم-مجتمع انقلاب اسلامی دخترانه 66249361
کوثر 19 انتهای خط نازی آباد-خ بهمنیار-شهرک فرهنگیان-بلوار معلم دخترانه 55013828

 

 

لیست مدارس شاهد راهنمایی دخترانه تهران

نام مدرسه

منطقه

آدرس

جنسیت

تلفن

شهید عسگریان

1

میدان نوبنیاد -خ لنگری - خ صنایع - گلزار جنوبی -نبش بهزار

دخترانه

222933331

صابرین 

1

پاسداران-پایین ترازاقدسیه-تنگستان 2

دخترانه

22286590

فاطمه الزهرا (س)

2

خ ستارخان-نرسیده به پل کوچه شهیددهقان-پلاک 60

دخترانه

66525385

مشکوه

خ ولی عصر-جنب مدرسه راهنمائی رازی پسران

دخترانه 

88770583

آسیه

4

فلکه چهارم تهرانپارس-خ توحید-خ ششم غربی 

دخترانه

77362056

شهدای اکباتان 

5

شهرک اکباتان - فاز 2 - بلوار شهید صارمی - خ گلها- خ صنایع هواپیمایی - جنب دبستان شهید ناظم

دخترانه

44665655

حضرت معصومه (س) 

6

خ بلوار کشاورز-فلسطین شمالی-کوچه هشتم (شهید فیروز دهقان )-پلاک 23

دخترانه

88989522

میثاق 

8

شهیدمدنی-روبروی باشگاه-خ سجاد-پلاک 16

دخترانه

77815179

هاجر

10

خ آزادی-بین خوش ورودکی

دخترانه

66920103

روشنگر 

12

میدان بهارستان-روبروی بیمارستان طرفه-کوچه استقلال-پلاک 7

دخترانه

77561472

حجاب 

13

میدان امامت-عبدالعظیمی -افتخاری -پلاک 34

دخترانه

77471088

امام حسین (ع) 

14

خ شهید محلاتی-خ تکیه اکبر آبادی جنوبی-نرسیده به میدان آیت الله سعیدی

دخترانه

33714020

فجر

15

خ خاوران-ایستگاه منبع آب جنب -فرهنگسرای خاوران

دخترانه

33701888

جهاد

16

جوادیه-10 متری اول-چهارراه صالح نیا-کوچه شهیدثانی -پلاک 2

دخترانه

55645035

شهید رجایی

16

خ شهید رجایی ـ روبروی پارک شهید رجایی ـ پلاک 272

دخترانه

55010179

شهید باهنر

17

خ ابوذر-روبروی شهرداری-پلاک ث 16252

دخترانه

55705734

اطهر

19

خ بهمنیار-خ آموزگار-کوچه مدرسه - پ 2

دخترانه

55014410

نجمه

20

شهرری-35 متری امام حسین-کوچه صاحب زمانی

دخترانه

55931343

 

لیست مدارس شاهد دبیرستان دخترانه تهران

مدارس شاهد دخترانه دوره متوسطه دوم شامل سه گروه می باشد :

  1. دوره اول متوسطه نظری
  2. دوره اول متوسطه فنی و حرفه ای
  3. دوره اول متوسطه کاردانش

نام مدرسه

منطقه

آدرس

جنسیت

تلفن

صابرین(دبیرستان نظری) 

1

پاسداران-نرسیده به اقدسیه-پ 780

دخترانه

22299042

خدیجه کبری(دبیرستان نظری)

1

مینی سیتی-شهرک محلاتی-فرعی 2 -نصر 5

دخترانه

22441462

تهذیب(دبیرستان نظری)

2

بلوارشهیداشرفی اصفهانی-خ طالقانی

دخترانه

44238877

مشکوه(هنرستان فنی و حرفه ای)

شهیدکلاهدوز-ایستگاه شیبانی یارمحمدی -کوچه فردوس

دخترانه 

22541155

معلم(دبیرستان نظری)

4

فلکه چهارم تهرانپارس-خ توحید-خ 10 شرقی بعدازم قرآن-خ 9 غربی 

دخترانه

77373121

معراج(دبیرستان نظری)

5

آیت اله کاشانی-بلوار اباذر-کوچه علیرضا شریفی

دخترانه

44079779

شهدای هفتم تیر( همایون)(دبیرستان نظری)

6

میدان هفت تیر-خ قائم مقام فراهانی -انتهای خیابان مشاهیر-نبش کوچه غفاری-پلاک 3

دخترانه

88141069

تزکیه(دبیرستان نظری)

8

نارمک-چهارراه دردشت-خ اولیائی-پلاک 6

دخترانه

77490655

راه زینب 1 (دبیرستان نظری)

9

شهرک آزادی-بلوار نبی اکرم

دخترانه

44500050

حضرت معصومه (س) (دبیرستان نظری)

10

خیابان دامپزشکی-نرسیده به بزرگراه یادگار امام

دخترانه

66676575

روشنگر (دبیرستان نظری)

12

دروازه شمیران -خ فخرآباد-کوچه پانزدهم -بن بست گوهرشاد

دخترانه

77530828

طلیعه(دبیرستان نظری)

13

خاقانی-میدان شهید مهتدی-شهرک زینبیه

دخترانه

77170328

حضرت زینب (س) (دبیرستان نظری)

14

خ پیروزی-ایستگاه درختی-خ شهیدقره یاضی-پلاک 154

دخترانه

33335191

کوثر(دبیرستان نظری)

15

12 فرهنگسرای خاوارن-بلوار 35 متری-نصر 6

دخترانه

33738386

مطهره(دبیرستان نظری)

16

خ شهیدرجائی-بعدازسه راه علی آباد-روبروی پارک شهیدرجایی-پلاک 441

دخترانه

55016464

امام مهدی عج (دبیرستان نظری)

17

سه راه آذری-کوچه شهید محمدی نیا-پلاک ث 2398

دخترانه

66695622

ریحانه الرسول (ص) (دبیرستان نظری)

19

زمزم - اتوبان جوانه

دخترانه

55825986

ندای فاطمه (دبیرستان نظری)

20

شهرری-35 متری امام حسین-کوچه صاحب زمانی

دخترانه

55901200

برای اطلاع از لیست جدید 98-99 مدارس دیگر استان های کشو بر روی نام استان کلیک نمایید:

 

برای ورود مستقیم به سایت سجا ثبت نام مدارس شاهد: saja.medu.ir

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰


نحوه ثبت نام دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان 98 – 99 

  1. داوطلبان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98-99 می بایست برای ثبت نام  اقدام نمایند . hoosh.medu.ir    از طریق سایت
  2. داوطلبان می توانند پس از ورود به سایت برای تکمیل کردن اینترنتی تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند . که داوطلبان می بایست ابتدا از طریق درگاه اینترنتی سامانه نسبت به پرداخت مبلغ 28000 که به عنوان وجه ثبت نام دبیرستان های دوره اول استعداد های درخشان در نظر گرفته شده است اقدام نمایند.
  3. ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 98-99

ثبت نام دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان 98 – 99 شامل چه کسانی می شود ؟

اولا دانش آموزانی می توانند برای دبیرستان های دوره اول استعداد های درخشان 98 – 99 ثبت نام نمایند که در وهله اول تابعیت ایرانی داشته باشند .

دانش آموزانی می توانندبرای دبیرستان های دوره اول استعداد های درخشان ثبت نام کنند که در پایه پنجم ابتدائی بتوانند مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس نوبت دوم را کسب کنند و همچنین در پایه ششم بتوانند مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس نوبت اول را کسب کنند .   

همچنین دانش آموزانی که در مجموع دو سال تحصیلی پایه های ششم و پنجم نهایتا در یک عنوان درسی کسب مقیاس خوب را دارند ثبت نام دبیرستان های دوره اول استعداد های درخشان 98 – 99 براشون بلامانع است .  

مشاوره تحصیلی مدارس تیزهوشان  درخت دانش

شما می توانید برای گرفتن مشاوره در رابطه  با ثبت نام دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان 98 – 99   با مشاوران مجرب درخت دانش در ارتباط باشید .

 

زمان ثبت نام دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان 98 – 99

زمان ثبت نام دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان98 – 99  یکی از مهمترین سوالاتیست که دانش آموزان و والدین از مشاورین درخت دانش سوال می پرسند . در این مقاله سعی بر این داریم کامل در مورد زمان ثبت نام دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان 98 – 99 در سامانه توضیح دهیم . زمان ثبت نام دبیرستان های دوره اول استعداد های درخشان 98 – 99  از تاریخ 16/2/98آغاز می شود و نهایتا تا 23/2/98 برای مدارس تیزهوشان دامه می یابد.  

مهلت ثبت نام دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان 98 – 99

داوطلبان می بایست از تاریخ 16/2/98 به مدت هفت روز نسبت به ثبت نام دبیرستان های دوره اول استعداد های درخشان 98 – 99 اقدام نمایند . شایان ذکر است دانش آموزان می بایست پس از ثبت نام دبیرستان های دوره اول استعداد های درخشان 98 – 99 پنج روز قبل از برگزاری تاریخ برگزاری آزمون سنجش خواهد بود .  

زمان برگزاری آزمون دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان 98 – 99

زمان سنجش آزمون دبیرستان های دوره اول استعداد های درخشان 98 – 99 دانش آموزان خارج از کشور و داخل کشور تاریخ 30/3/98  همزمان برگزار خواهد شد .

همچنین از آن جا که محتوای سنجش دبیرستان های دوره اول استعداد های درخشان خلاقیت و هوش و استعداد می باشد دانش آموزان می بایست با آمادگی کامل اقدام نمایند برای اطلاعات بیتر با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

  • asra vaismoradi