مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

پیوندهای روزانه

۱۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون ورودی نیمسال دوم بهمن 99-98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کاردانی (فوق دیپلم) بر اساس سوابق تحصیلی شامل دو مقطع کاردانی و دو مقطع کارشناسی می باشد منتشر شدند که شرایط ورود به هرکدام از مقاطع با هم متفاوت است، در این مقاله کامل 4 مقطع را مورد بررسی قرار خواهیم داد اول از هر چیز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 شامل دو دوره می باشد:

  1. کاردانی پیوسته
  2. کاردانی ناپیوسته

آغاز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته نیمسال دوم ورودی بهمن 99-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته 98 امروز 18 تیر ماه 98 آغاز شد، اول از هر چیز مقطع کاردانی پیوسته برای چه داوطلبانی می باشد؟ و شرایط انتخاب رشته در این مقطع به چه صورتی می باشد؟ آیا می توان هر رشته ای را در این مقطع انتخاب کرد؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته 98 برای داوطلبانی می باشد که تنها مدرک دیپلم دارند، هم دیپلم نظری و هم دیپلم فنی و مدرک بالاتری ندارند، این دسته از داوطلبان می بایست رشته ای را انتخاب کنند که با رشته دیپلم خود متجانس باشد به استثنای چند رشته که اکیدا توصیه می شود برای اطلاع از رشته های جدید، بازار کار آنها، جدول تجانس با معدل ورودی؟ لیست و آدرس دانشگاه ها، باچه معدلی چه رشته ای؟! و .. با مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ناپیوسته ترم بهمن ماه 98-99

ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی مقطع و دوره کاردانی ناپیوسته در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور برای داوطلبانی واجد شرایطب می باشد که دیپلم نظام قدیم، مدرک پیش دانشگاهی، و .. دارند و قصد ادامه تحصیل در دوره کاردانی دارند و یا رشته ی مورد علاقه آنها در دوره کاردانی ناپیوسته ارائه شده است.

به عنوان مثال: رشته دامپزشکی بدون کنکور را فقط در دوره کاردانی ناپیوسته آزاد بر اساس سوابق تحصیلی 99-98 داریم که آزمون ندارد و خیلی از داوطلبین این مقطع را به خاطر این رشته انتخاب نموده اند، توصیه مش ود برای اطلاع از رشته های تجربی بدون کنکور و پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مجرب درخت دانش در تماس باشید.

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد بهمن 98 اعلام شد

شرایط ثبت نام ورود به رشته های ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 98 آزاد به این صورت است که حتما داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم می باشند می توانند رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را انتخاب نمایند، در مورد تجانس رشته ها نیز بر اساس شرایط، دانشجو می تواند در هر رشته ای که علاقه دارد ادامه تحصیل دهد ولی توصیه می شود در مورد درسهای پیش نیازی و غبر مرتبز حتما با مشاوران ما در ارتباط باشند.

چه کسانی نمی توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 کارشناسی ناپیوسته انتخاب رشته نمایند؟

تمامی افرادی که مدرک کاردانی دانشگاه های معتبر دارند از جمله دانشگاه علمی کاربری و ... می توانند در این مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون اقدام به انتخاب رشته نمایند، در صورت مرتبط نبودن رشته انتخابی با رشته دوره کاردانی دانشجو از 8 تا 18 واحد بر اساس رشته پیش نیاز باید بگذراند.

درج کردن کد رشته کاردانی و کد دانشگاه در ثبت نام دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته الزامی است

برای مشخص کردن کد و عنوان رشته تحصیلی کاردانی و همچنین دانشگاه محل تحصیل دوره کاردانی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیسمال اول 98 می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ترم مهر 98-99

برای دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی، شرایط و ضوابط، نحوه ثبت نام می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مهر 98

تفاوت اصلی باکنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد 99-98 بهمن

تنها تفاوت پذیرش بدون کنکور و با کنکور در نحوه ی پذیرش خواهد بود و تفاوتی میان این دو در مقدار شهریه و یا ارزش مدرک نهایی دریافتی وجود ندارد، فقط توجه داشته باشید که داوطلبانی که بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته می شوند حق انتقالی و یا مهمان را در شهر های دیگر ندارند. واین موضوع اهمیت یک انتخاب رشته خوب و بی نقص را مشخص میکند. چرا که اگر داوطلبی به اشتباه انتخاب رشته نماید. نمیتواند به شهر دیگری انتقالی بگیرد و دچار مشکلات زیادی می شود.

لذا از شما خواهشمندیم که نهایت دقت را در انتخاب رشته نمایید و قبل از آن با یک مشاور کارآزموده گفت و گو نمایید و با یکدیگر اولویت ها را مشخص کنید که دچار اشتباه و پشیمانی نشوید. مرکز مشاوره درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهد بود.

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بدون آزمون به چه معناست؟

بذیرش بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی یعنی اینکه معدل کتبی دیپلم تعین کننده رشته و دانشگاه داوطلب در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشد.

حتی در بعضی از دانشگاه ها تنها داشتن مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی با توجه به مقطع تحصیلی انتخابی کافی است و با هر معدلی می توانید در آن ها پذیرفته شوید.

برای اطلاع از اینکه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شامل چه کسانی می شود و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها کدامند، آیا رشته های پزشکی و پیراپزشکی را بدون آزمون داریم و معدل لازم برای ورود به آنها می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را از آن ها بخواهید.

مزایای سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

از بزرگترین مزایای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 این است که داوطلبانی که به هر دلیلی برای ورود به دانشگاه در مهرماه 98 ثبت نام نکرده اند می توانند این فرصت را خواهند داشت که از دوستان خود جا نمانند و در راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 98 در کلاس حاضر شوند و دیگر لازم نیست یک سال منتظر بمانند تا دوباره در کنکور شرکت کنند کما اینکه در رشته مورد نظرشان قبول شوند یا نه.

همچنین داوطلبانی که از رشته خود راضی نیستند و یا در رشته ای قبول نشده اند شانس این را خواهند داشت که دوباره در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ثبت نام نمایند و قبول شوند، گرچه از نظر بسیاری از داوطلبان پرونده کنکور دیگر بسته شده است. اما به داوطلبان شرکت در دانشگاه عرض میکنیم که ورود به دانشگاه در سال تحصیلی 98-99 برای نیمه ی دوم یعنی از بهمن ماه در بسیاری از شعبات دانشگاه آزاد اسلامی ممکن است.

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 نیمسال دوم بهمن ماه

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مهر ماه 98 از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانیazmoon.org انجام میشود.

ابتدا میبایست از طریق سایت دانشگاه آزاد, یک کارت اعتباری خریداری نمایید.( البته در صورتی که شما قصد انتخاب رشته در چند گروه تحصیلی را داشته باشید باید به تعداد گروه های تحصیلی که قصد انتخاب رشته در آن را دارید کارت اعتباری خریداری نمایید.) پس از خرید کارت اعتباری می بایست نام کاربری و کلمه عبور خودرا برای مراحل بعدی نزد خود نگهدارید.

سپس دوباره وارد سایت دانشگاه آزاد شوید و با توجه به مقطع انتخابی خود وارد لینک ثبت نام شده و نام کاربری و کلمه عبور خودرا وارد نموده و سپس اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی خود را با دقت وارد نمایید. پس از وارد نمودن اطلاعات وارد پنل انتخاب رشته می شوید. که در آن می توانید حداکثر 20 کدرشته محل را براساس اولویت های خود ومحل واحد دانشگاهی انتخاب نمایید

سایت ثبت نام دانشجویان متقاضی رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد که امسال ۹۸ انتقال یافته با سایت

نکات مهم قابل توجه در مراحل ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور نیمسال دوم 99-98

  • امکان ویرایش اطلاعات در سیستم انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود ندارد پس با نهایت دقت انتخاب رشته نمایید.
  • قبل از انتخاب رشته دفترچه ثبت نام را با دقت مطالعه نمایید و کدرشته محل های مورد نظر را جدا نمایید.

مشاور تحصیلی بدون کنکور آزاد درخت دانش

در صورتی که در رابطه با نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد, مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نوبت بهمن ماه 97-98, در لیست رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 سراسر کشور برای مهر 98, در انتخاب رشته ها و شهرها و یا در باره نحوه پذیرش و مدارک مورد نیاز در هر دانشگاه سوالی دارید می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری پاسخ سوالات خودرا از مشاوران در اینستگرام درخت دانش بخواهید.

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰

ثبت نام ترم بهمن بدون کنکور دانشگاه آزاد یا پیام نور !!!

بسیاری از متقاظیان رشته های بدون آزمون و ثبت نام انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن دانشگاه ها از مشاوران ما این سوال را خواهند پرسید که رشته های بدون کنکور را در کدام یک از دانشگاه ها ادامه تحصیل بدیم و آیا سطح علمی دانشگاه ها با هم چه تفاوتی دارند، در جواب باید گفت بسته به شرایط دانشجو (کارمند، شاغل و دانش آموز) و همچنین رشته دلخواه متقاضی و هدف از تحصیل (ادامه تحصیل و مهاجرت) هر کدام از دانشگاه ها مزایا و معایب خود را دارند که بسته به شرایط و هدفگذاری می توان بهترین رشته و دانشگاه را از تمامی لحاظ انتخاب نمود.

توصیه می شود: برای اطلاع از شرایط دانشگاه ها و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی ترم بهمن 98-99، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال دوم، شرط معدل و گزینش در رشته با معدل پایین و .. می توانید با مشاوران مجرب سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

کدام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یا غیر انتفاعی نیمسال دوم 98

بر اساس فاکتوهایی که برای انتخاب دانشگاه ها می باشد مهمترین آنهاعلاقه به رشته ها و حتی گرایش اولیه رشته می باشد که ما دقیقا در رشته های که حتی تمایل داریم گرایش آن را ادامه دهیم و قصد داریم در آینده در رشته خود کاربردی تحصیلی کنیم می توانیم رشته های بدون کنکور کاردانی فنی علمی کاربردی یا کارشناسی فناوری این رشته ها را انتخاب کنیم که تنها موردی که وجود دارد ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم 98-99 را در مقطع کاردانی پذیرش داریم که بستگی به انتخاب رشته می توانیم بهترین دانشگاه را در هر کدام از مقاطع دانشگاه آزاد بدون آزمون نیم سال دوم تحصیلی 98-99 انتخاب نماییم که در زیر کامل در مورد هر کدام از آنها توضیح داده ایم.

انتخاب رشته کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

مقطع کارشناسی پیوسته یه همان مقطع لیسانس در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 داوطلبانی می توانند شرایط ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون کنکور آزاد را داشته باشند که اولا دارای مدارک تحصیلی:

  1. پیش دانشگاهی

  2. دیپلم نظام قدیم
  3. دارای مدرک کاردانی(فوق دیپلم)
  4. پایه دوازده نظام جدید البته برای مهر ماه 98 که مدرک داشته باشند.

هزینه خرید کارت در این مقطع 46000 هزار تومان می باشد

نکته قابل توجه داوطلبان کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99

برای مشاهده رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته نیمسال دوم 98-99 تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید و همچنین نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته را به مشاوران ما بسپارید.

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 98

مقطع کاردانی پیوسته یا همان فوق دیپلم مختص افرادی است که دارای مدرک دیپلم هستند و نه پیش دانشگاهی و نه کاردانی دارند این داوطلبان باید در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 97-98 رشته ای متجانس با رشته دیپلم خود انتخاب نمایند که اکیدا توصیه می شود برای ثبت نام خود از راهنمایی های مشاور استفاده نمایند.

برای اطلاع از شرایط تجانس رشته بر اساس جدول مندرج در دفترچه بدون کنکور، معدل لازم هر مقطع، انتخاب رشته دلخواه بر اساس نوع دیپلم و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 تمامی مقاطع ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن منزل) تماس حاصل نمایید.

نکات مهم مورد توجه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98-99
  1. رشته تربیت بدنی بدون کنکور را تمامی داوطلبان دارای مدرک دیپلم می توانند انتخاب کنند.
  2. دیپلم های نظری می توانند تمامی رشته های بدون کنکور این مقطع را انتخاب نمایند.

هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری در این مقطه 38 هزار تومان می باشد

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 کاردانی ناپیوسته را باید داوطلبانی انتخاب نمایند که دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند و علاقه به ادامه تحصیل در مقطع کاردانی دارند و یا می خواهند رشته دامپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم را انتخاب نمایند.

"هزینه خرید کارت اعتباری در این مقطع 40000 هزار تومان می باشد"

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته و یا کاردانی به کارشناسی داوطلبانی می توانند این مقطع را انتخاب نمایند که دارای مدرک کاردانی هستند و می خواهند ادامه تحصیل در رشته دلخواه بدهند.

نکات مهم قابل توجه داوطلبان کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد سال 1398
  1. تا به امروز ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی نیمسال دوم کارشناسی ناپیوسته منتشر نشده است و زمان ثبت نام 14 بهمن ماه 98 می باشد.
  2. در ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه هیچگونه محدودیت رشته را نداریم و داوطلبان می توانند هر رشته ای که دوست داشته باشند انتخاب نمایند.

و تنها دفترچه بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته منتشر نشده است که 14 بهمن ماه به محض منتشر شدن در کانال تلگرام بدون کنکور اطلاع رسانی خواهیم کرد، امسال شاهد این بوده ایم که بسیاری از رشته های تاپ و پرطرفدار در دوره تمام وقت جز لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران و شهرستانها قرار نگرفته شده است به همین منظور بعضی از این رشته ها در دوره پاره وقت ارائه شده اند، حتما دفترچه پاره وقت را نیز مطالعه نمایید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99 خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم  98-99 می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد

جدول تاثیر سوابق تحصیلی ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

ملاک اصلی گزینش و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی به کارشناسی نیمسال دوم معدل کل مقطع کاردانی می باشد و با توجه به تجانس گروه عمده تحصیلی رشته انتخابی با رشته ای که داوطلب در آن فارغ التحصیل شده است صورت می پذیرد، به طوری که در صورت یکسان بودن گروه های عمده تحصیلی حداکثر تاثیر معدل صورت گرفته و در غیر این صورت حداقل ضریب تاثیر شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور لحاظ خواهد شد.

"ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

نحوه مشخص کردن کد رشته و دانشگاه دوره کاردانی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم

برای مشخص کردن کد و عنوان رشته تحصیلی کاردانی بدون آزمون بهمن ماه و همچنین دانشگاه محل تحصیل دوره کاردانی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیسمال دوم 97-98 می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

افزایش شانس قبولی با ثبت نام در دوره پاره وقت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیسمال دوم 98-99

آخرین ثبت نام بدون آزمون آزاد سال 98 همین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد بهمن ماه 98 می باشد که داوطلبان واجد شرایط ثبت نام می توانند با توجه به مطالعه کامل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، بر اساس علاقه و معدل کتبی دیپلم خود هر کدام از زیر گروه ها را انتخاب نمایند.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99 درخت دانش در دو دوره منتشر شد:

  1. ثبت نام دوره تمام وقت
  2. ثبت نام در دوره پاره وقت

بیشتر داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون آزمون رشته های دانشگاه آزاد اطلاعی از رشته های دوره پاره وقت آزاد ندارند و تنها دفترچه بدون کنکور تمام وقت رامشاهده می نمایند، تفاوت دوره پاره وقت و تمام وقت تنها در انتخاب کردن تعداد و لیست واحدها زمان ثبت نام می باشد و مشاوره تحصیلی درخت دانش توصیه می کند داوطلبانی که شانس قبولی پایینی بر اساس معدل کتبی دیپلم خود دارند می توانند هم زمان دو کارت خریداری نمایند و ثبت نام دوم خود را در دوره پاره وقت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 انتخاب کنند.

بر اساس اطلاعات سال های گذشته هر نیمسال ما 25% داوطلبانمان زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم مردود خواهند شد، از این رو برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور دوره پاره وقت (بالا بردن شانس قبولی در این دوره)(با چه معدلی چه رشته ای؟ و معرفی لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

رشته های جدید را در دوره پاره وقت منتشر شدند برای اطلاع با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰

نیمسال دوم ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه معناست؟

قبل از این که به این سوالات جواب دهیم در مرحله اول باید بدانید که اصلا نیمسال اول یا نیمسال دوم چیست؟ ثبت نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد هر سال شامل دو نیمسال می شود: نیمسال اول مهر ماه و نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 که در این مقاله به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 98-99 ورودی ترم بهمن ماه سال 1398 می پردازیم که دانشجویان آغاز سال تحصیلیشون از بهمن ماه بوده و ورودی 98-99 خواهند شد.

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 با نیمسال اول آن تفاوت هایی از نظر شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 ورودی ها، تعداد شرکت کننده ها، شرط معدل پایین و مهمترین تفاوت در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و دانشگاه ها می باشد و ملاک اصلی قبولی بر اساس سوابق تحصیلی اول معدل کتبی دیپلم و دوم معدل کل دیپلم می باشد.

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 شامل انجام صحیح و درج درست معدل و آپلود عکس و درنهایت انتخاب رشته بر اساس فاکتورهای مهم اولویت بندی می باشد(6 مرحله ای بودن ثبت نام) که اکیدا توصیه می شود برای انتخاب رشته ای هدفمند و شناخت رشته های جدید مورد پذیرش از راهنمایی های مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش استفاده کنید(مشاوره حضوری و تلفنی) و این مقاله را کامل مطالعه نمایید.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98 در مقاطع (کارشناسی پیوسته و ناپیوسته - کاردانی پیوسته و ناپیوسته) از نیمه دوم آذر ماه یعنی 15 آذر 98 آغاز می شود و مهلت ثبت نام بدون آزمون آزاد ترم بهمن ماه نیز تا اواخر دی ماه 98 می باشد با این تفاوت که بر خلاف ترم گذشته (مهر ماه) تمامی رشته های بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها را پذیرش داریم.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 افزایش یافت!!

شهریه و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم به شرح زیر می باشد:

شهریه در مقطع کارشناسی در رشته ها متنوع خواهد بود به طوری که در بعضی از رشته ها به سقف 2500000 تومان هم خواهد رسید اما برای رشته های نظری تا 1500000 میلیون تومان خواهد بود.

در کاردانی با شهریه ثابت 500 هزار تومان و تا سقف 1350000 میلیون تومان خواهد بود.

سایت ثبت نام و انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه

متقاضیان عزیز در موعد مقرر شده می توانند با مراجعه به سایت azmoon.org  با خرید کارت اعتباری ثبت نام خود را به انجام برسانند.

ثبت نام اینترنتی دو مرحله ای می باشد، دوستان می توانند مرحله دوم را بعد دریافت کد رهگیری انتخاب رشته به انجام برسانند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات،نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه تجربی، رشته های بدون کنکور بهمن ماه ریاضی، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه انسانی، مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور و ….. می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰

زمان شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99

امروز 13 مهر ماه 98 اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد منتشر شد که ما شاهد بودیم بسیاری از داوطلبین مورد پذیرش در رشته های پزشکی و پیراپزشکی قرار گرفته اند هم به عنوان قبولی عادی و هم قبولی ذخیره در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد که بسیاری از ظرفیت پذیرش ها برای نیمسال دوم می باشند.

توصیه می شود: برای اطلاعات بیشتر در مورد تکمیل ظرفیت رشته های غیر پزشکی، تکمیل ظرفیت بدون آزمون بهمن ماه، شرایط ورود بر اساس معدل، رشته های پزشکی بدون آزمون و ... می توانید با مشاوران مجرب ما با شماره گیری شماره  9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

"تکمیل ظرفیت شانس قبولی دوباره در دانشگاه آزاد می باشد"

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم

سوالات متداول

  • تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر 98 داریم یا نه؟(بله)

  • زمان شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98-99؟(برای بعضی از رشته های بدون آزمون پزشکی)
  • تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شامل چه کسانی می شود و به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟(مطالعه مقاله)
  • رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کدامند؟
  • تعداد رشته های انتخابی هر فرد در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98-99؟
  • تعبیر و تاثیر عبارت ذخیره در کارنامه بر روی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چیست؟
  • تراز قبولی در رشته های مختلف تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چند است؟
  • و ...؟؟؟

این سوالات مهمترین دغدغه داوطلبان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 و همچنین تکمیل ظرفیت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم می باشد در این مقاله سعی بر این داریم به تمامی این سوالاتی که داوطلبین با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 چیست؟

عبارت تکمیل ظرفیت دقیقا برابر با این عبارت است که هر دانشگاه در رشته های خاص ظرفیت به خصوصی دارد و تا پر شدن تعداد صندلی ها توسط متقاضیان ثبت نام به عمل می آورد، یعنی اگر دانشگاهی برای ورودی نیمسال دوم بهمن ماه 98-99، 40 نفر پذیرش اعلام کرده، تا پر شدن 40 نفر داوطلب ثبت نام را ادامه خواهد داد، اگر کسی در انتخاب رشته خود نتوانسته باشد رشته مورد علاقه و مدنظر خود را قبول شود، می تواند منتظر انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت نیمسال دوم بهمن 97 بماند تا ببیند آیا رشته مورد علاقه او در تعداد مورد نظر ظرفیتش تکمیل شده یا اینکه شانس دیگری برای داوطلبان علاقه مند باقی مانده و برای بار دیگر می توانند بخت آزمایی کنند. اگر دانشگاه مورد نظر در مثال بالا چهار صندلی خالی دارد، پس برای 4 نفر دیگر اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می کند.

"داوطلبان با اطلاعات و شناخت درباره رتبه احتمالی پذیرش در تکمیل ظرفیت دست به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت می نماید"

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزاد نیمسال دوم و همچنین لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم را به مشاوران درخت دانش بسپارید، برای ارتباط با مشاوران مجرب انتخاب رشته دانشگاه آزاد در دوره تکمیل ظرفیت بهمن ماه می اوانید با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

چه کسانی می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن 98 شرکت نمایند؟

تمامی افرادی که در کنکور سراسری 98 شرکت نموده باشند در صورتی که حتی در مرحله انتخاب رشته اقدام نکرده باشند نیز می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 شرکت و در صورت پذیرفته شدن در بهمن 98-99 در کلاس حضور یابند، این انتخاب رشته تکمیل ظرفیت فرصت مجدد برای کسانی است که انتخاب رشته نموده اما به دلیل متعددی در رشته پذیرفته شده دانشگاه آزاد تمایلی به ادامه تحصیل ندارند، این افراد می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بهمن ماه دانشگاه آزاد 98-99 شرکت نموده و با علاقه به رشته های انتخابی دست به انتخابی دوباره در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بزنند.

"انتقالی یا تغییر رشته با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم"

تعداد رشته های انتخابی هر فرد در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال 98-99؟

تعداد انتخاب های هر داوطلب در گروه آزمایشی امتحانی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99  فقط 20 تاست، پس لازم است هر داوطلب انتخاب های خود را با مشورت و مشاوره از مشاوران آگاه انتخاب نماید تا فرصت دوباره و شانس قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود را از دست ندهد.

نحوه پذیرش تکمیل ظرفیت آزاد نیمسال دوم 98-99

افرادی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ترم بهمن 98 شرکت می کنند به ترتیب رتبه و تراز کسب شده در کنکور 98 تا سقف تعیین شده انتخاب می شوند. به این ترتیب که افرادی که رتبه های بهتری از بین متقاضیان هر رشته در تکمیل ظرفیت دارند، در اولویت پذیرش قرار می گیرند مثلا 4 نفر رتبه برتر متقاضی هر رشته برای صندلی های خالی آن رشته در مثال بالا پذیرش می شوند.

نکته مهم برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن 98-99 این است که داوطلبانی که در رشته انتخابی تکمیل ظرفیت خود پذیرفته می شوند ، لازم است که در آن رشته ثبت نام نموده و ادامه تحصیل دهند و دیگر نمی توانند در رشته اولی پذیرفته شده  قبل از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود ادامه تحصیل دهند، اما در صورت پذیرش در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98-99 مشاوران درخت دانش خود می توانند از بین رشته قبولی تکمیل ظرفیت یا دانشگاه سراسری، غیر انتفاعی، پیام نور خود انتخاب نمایند. اما قبولی قبلی دانشگاه آزاد او لغو خواهد شد.

ذخیره انتخاب رشته چیست؟

افرادی که در کارنامه دانشگاه آزاد خود عبارت ذخیره را مشاهده نموده اند، با حضور در دانشگاه معرفی شده برگه مخصوص علاقه مندی در رشته مورد نظر خود را اعلام نماید. در اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه مورد نظر پذیرش یا عدم پذیرش داوطلب را بر اساس رتبه کسب شده اعلام می نماید. که در سال گذشته مواردی در کارنامه دانشگاه آزاد وجود داشت که عبارت ذخیره در آنها درج شده بود و در تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد پذیرفته شدند.

مشاوره تحصیلی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد درخت دانش

مشاوران با تجربه و آگاه درخت دانش با اطلاعات کامل درباره تکمیل ظرفیت، شانس قبولی هر رتبه در رشته مورد دلخواه در تکمیل ظرفیت، زمان شروع تکمیل ظرفیت، شهریه دانشگاه آزاد، برنامه ریزی کنکور 98 و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و منابع کنکور 98 و ... آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات داوطلبان گرامی می باشد. کافی است با شماره 9099072943 بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید.

برای عضویت در خبر نامه درخت دانش http://t.me/derakhtedanesh1 آیدی لینک کانال را کپی نمایید.

 

 

 

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 چه زمانی خواهد بود؟

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 در مقاطع (کارشناسی - کاردانی ) معمولا از نیمه اول آذر ماه 98 آغاز خواهد شد و بر اساس معدل کتبی دیپلم و معدل کل دیپلم می باشد با این تفاوت که بر خلاف ترم گذشته (بهمن ماه) تمامی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها را پذیرش داریم.

6 مرحله بودن نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 ترم بهمن

امسال ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد نیمسال مهر ماه 98 شش مرحله ای شده است که تمام مراحل به صورت اینترنتی صورت می گیرد لذا توصیه می شود نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خود را با اطلاعات کامل در مورد رشته، دانشگاه و همچنین اطلاع از شرط معدل( با چه معدلی چه رشته ای انجام دهید.

آیا در نحوه ثبت نام بدون کنکور آزاد 98-99 محدودیت تجانس داریم؟

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند بر اساس معدل کل دوره کاردانی خود(فوق دیپلم) بدون هیچ گونه محدودیت در تجانس رشته، اقدام به ثبت نام بدون کنکور خود نمایند.

توصیه میشود: برای اطلاع از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی)، رشته های پزشکی بدون کنکور، معدل لازم برای ورود به هر کدام از رشته ها، شرایط ثبت نام و انجام تمامی مراحل ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد، اطلاعات در مورد واحد های پیش نیاز در صورت قبولی در رشته غیر مرتبط، ، ورود به سایت azmoon.org  هم به صورت تلفنی و هم به صورت حضوری داوطلبان، می توانید با شماره 9099072943 (بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت) با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس حاصل نمایید و یا برای افزایش شانس قبولی در ثبت نام ادامه مقاله را مطالعه بفرمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99 چگونه است؟

گام اول: اولین اقدام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 انتخاب رشته بر اساس فاکتور های انتختاب رشته ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه می باشد، رشته ای که هم داوطلب علاقه داشته باشد و هم دارای بازارکاری مطلوب تا 4 سال آینده در پیش روی رشته باشد و نکته مهمتر این است که رشته دلخواه جز لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد باشد.

برای اطلاع از رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 و همچنین شرایط و انجام تمام مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 بر اساس معدل داوطلب هم به صورت حضوری و هم به صورت مشاوره تلفنی و ... می توانید با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97

گام دوم ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 98-99

گام دوم: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 بعد از انتخاب رشته دانشگاه ازاد بدون کنکور، انتخاب مقطع ثبت نام و خرید کارت اعتباری در آن مقطع می باشد، که ما در این جا به سوال بیشتر داوطلبان بدون آزمون که چگونه مقطع خود را بشناسیم و کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم را خریداری کنیم جواب خواهیم داد:(مطابق عکس زیر)

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی)

مقطع کارشناسی پیوسته یه همان مقطع لیسانس در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 داوطلبانی می توانند شرایط ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون کنکور آزاد را داشته باشند که اولا دارای مدارک تحصیلی:

  1. پیش دانشگاهی
  2. دیپلم نظام قدیم
  3. دارای مدرک کاردانی(فوق دیپلم)
  4. پایه دوازده نظام جدید البته برای مهر ماه 98 که مدرک داشته باشند.

هزینه خرید کارت در این مقطع 46000 هزار تومان می باشد

نکته قابل توجه داوطلبان کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور

برای مشاهده رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته نیمسال دوم 98-99 تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید و همچنین نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته را به مشاوران ما بسپارید.

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 98

مقطع کاردانی پیوسته یا همان فوق دیپلم مختص افرادی است که دارای مدرک دیپلم هستند و نه پیش دانشگاهی و نه کاردانی دارند این داوطلبان باید در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 97-98 رشته ای متجانس با رشته دیپلم خود انتخاب نمایند که اکیدا توصیه می شود برای ثبت نام خود از راهنمایی های مشاور استفاده نمایند.

برای اطلاع از شرایط تجانس رشته بر اساس جدول مندرج در دفترچه بدون کنکور، معدل لازم هر مقطع، انتخاب رشته دلخواه بر اساس نوع دیپلم و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 تمامی مقاطع ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن منزل) تماس حاصل نمایید.

نکات مهم مورد توجه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98-99
  1. رشته تربیت بدنی بدون کنکور را تمامی داوطلبان دارای مدرک دیپلم می توانند انتخاب کنند.
  2. دیپلم های نظری می توانند تمامی رشته های بدون کنکور این مقطع را انتخاب نمایند.

هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری در این مقطه 38 هزار تومان می باشد

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 کاردانی ناپیوسته را باید داوطلبانی انتخاب نمایند که دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند و علاقه به ادامه تحصیل در مقطع کاردانی دارند و یا می خواهند رشته دامپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم را انتخاب نمایند.

"هزینه خرید کارت اعتباری در این مقطع 40000 هزار تومان می باشد"

ثبت نام و انتخاب رشته دوره کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته و یا کاردانی به کارشناسی داوطلبانی می توانند این مقطع را انتخاب نمایند که دارای مدرک کاردانی هستند و می خواهند ادامه تحصیل در رشته دلخواه بدهند.

نکات مهم قابل توجه داوطلبان کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد سال 1398
  1. تا به امروز ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی نیمسال دوم کارشناسی ناپیوسته منتشر نشده است و زمان ثبت نام 14 بهمن ماه 98 می باشد.
  2. در ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه هیچگونه محدودیت رشته را نداریم و داوطلبان می توانند هر رشته ای که دوست داشته باشند انتخاب نمایند.

و تنها دفترچه بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته منتشر نشده است که 14 بهمن ماه به محض منتشر شدن در کانال تلگرام بدون کنکور اطلاع رسانی خواهیم کرد، امسال شاهد این بوده ایم که بسیاری از رشته های تاپ و پرطرفدار در دوره تمام وقت جز لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران و شهرستانها قرار نگرفته شده است به همین منظور بعضی از این رشته ها در دوره پاره وقت ارائه شده اند، حتما دفترچه پاره وقت را نیز مطالعه نمایید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99 خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰

پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای کدام است و آیا دیپلمه های نظام جدید می توانند بدون آزمون رشته دلخواه خود را انتخاب کنند؟

به این دلیل رشته های فنی حرفه ای پردرآمد هستند چون دانش آموز با کسب مهارت می تواند سریعا وارد بازار کار شود تمامی رشته هایی که به ایجاد مهارت حرفه ای در دانش آموز منجر شود می تواند از نظر درآمد بهترین انتخاب رشته باشد اما باید فراموش نکنیم که علاقه شرط اول در انتخاب رشته و همچنین محیط رشته و ابزارآلات آن نیز که شامل توانایی های لازم برای ورود به رشته خواهد شد دلایل مهمی برای موفقیت در رشته می باشد.

دیپلمه های نظام جدید 3-3-6 می توانند در تمامی رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 شرکت نمایند و مقطع پیوسته ادامه تحصیل کنند که توصیه می شود برای اطلاع از رشتههای بدون آزمون ترم بهمن 98، کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید علمی کاربردی و دانشگاه آزاد، کنکور نظام جدید فنی حرف های 99 و ... با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943( بدون گرفتن کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

رشته های فنی حرفه ای شامل چه کسانی نمی شود؟

برخلاف تصورات گذشته که بیشتر داوطلبان و والدین به این باور بودند که دانش آموزان تنبل و ضعیف(نمرات پایین) وارد رشته های فنی حرفه ای و کاردانش می شوند امسال و سال قبل شاهد افزایش رشته های پردرآمدترین فنی حرفه ای بوده ایم.

امسال بر خلاف سالهای گذشته رشته های فنی حرفه ای از پذیرش بالاتری برخوردار هستند و پذیرش رشته های فنی حرفه ای 98 به 19 تا 20 درصد رسیده است تا داوطلبان بیشتری بتوانند بنا به نیازهای جامعه در این مراکز تحصیل و انتخاب رشته فنی حرفه ای انجام بدهند.

داوطلبان رشته های فنی حرفه ای، که افرادی با توانایی های خاص، و از نظر استعداد و علاقه به کارهای فنی در رشته های تخصصی فنی حرفی را دارا می باشند، این گروه از افراد می توانند با علاقه و پشتکار در رشته ی فنی به مراحل بالاتر هم از نظر بازار کار رشته های فنی حرفه ای و هم از نظر تخصص حرفه ایی خود دسترسی پیدا کنند، اساس کار در رشته های فنی حرفه ای کار کارگاهی و عملی است، و داوطلب بیشتر از درس خواندن مشغول یاد گرفتن و عملی کار کردن هستند.

 پردرآمدترین رشته های فنی حرفه ای را بیشتر بشناسیم؟

انتخاب رشته های فنی حرفه ای و زیرگروه نظری در هدایت تحصیلی پایه نهم در سایت همگام هدایت تحصیلی نهم انجام می شود توصیه می شود برای اطلاع از نحوه پاسخ به سوالات آزمون های مشاوره ای و انتخاب اولویت بندی در قبولی در اولویت اول و مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش انتخاب رشته مهمترین مرحله تصمیم گیری دانش آموز در پایه نهم با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماه 9099072943( بدون گرفتن کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

پردرآمدترین رشته های فنی و حرفه ای از نظر بازار کار بهتر به چهار گروه و هر گروه شامل رشته هایی، که بر اساس بهترین رشته فنی حرفه ای برای پسران می توان:

  •  صنعت
  • خدمات
  • هنر
  • کشاورزی

برای اطلاع از نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 و ثبت نام مدارس شاهد 98 می توانید کلیک نمایید.

رشته های گروه صنعت فنی حرفه ای

گروه صنعت جز رشته های پولساز فنی حرفه ای و دارای بازار کار بهتر نسبت به دیگر رشته هاست.

در این گروه دانش آموزان تا مقطع دیپلم هم عملی و هم واحدی درس گذرانده و میتوانند در بسیاری از رشته ها وارد باز کار شوند، و نسبت به دیگر رشته ها زودتر می توانند وارد بازار کار شوند.

رشته های شاخه صنعت شاملمکانیک خودرو، نقشه برداری، ساخت و تولید، الکترونیک، التروتکنیک و غیره

پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰

زمان دقیق اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98 مشخص شد

زمان اعلام نتایج بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری که شامل سه دانشگاه بالا می باشد هشت مهر ماه 98 ( 8 مهر) بر روی سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری قرار خواهد گرفت و تفاوتی در زمان اعلام نتایج دانشگاه ها نمی باشد.

توصیه می شود جهت اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج و مشاهده نتایج خود عضو کانال تلگرام و اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش شوید و یا می توانید برای مشاهده نتایج بر اساس سوابق تحصیلی سراسری 98 با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کد گیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

سایت اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر ماه 98

سایت و سامانه اعلام نتایج بدون آزمون سراسری نیمسال اول مهر ماه 98 سایت sanjesh.org می باشد که داوطلبان می توانند با در دست داشتن مشخصات ثبت نام نتیجه انتخاب رشته بدون آزمون ۹۸ خود را مشاهده نمایند.

"دریافت نتایج بدون آزمون دانشگاه سراسری ترم مهر 98 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور سراسری نیمسال اول 98

برای مشاهده و دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری می بایست داوطلبین با در دست داشتن شماره پرونده و کد رهگیری 12 رقمی ثبت نام که در بالای رسید انتخاب رشته از سیستم دریافت نموده اند را در قسمت اعلام نتایج سراسری سایت سنجش وارد نموده و نتیجه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری خود را مشاهده نمایند.

[caption id="attachment_18977" align="aligncenter" width="300"]نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98 نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98[/caption]

زمان مراجعه حضوری برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور سراسری بعد از دریافت نتایج

یکی از پرتکرارترین سوالات داوطلبان بدون کنکور سراسری این است که به این که دهه اول مهر ماه نتایج منتشر خواهد شد پس کی به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنیم معمولا روز بعد از اعلام نتایج تمامی داوطلبان می توانند به دانشگاه مورد پذیرش واقع شده مراجعه نمایند و کلاسها به صورت رسمی از 15 مهر ماه 98 برای این دسته از داوطلبان که نتایج با تاخیر داشته اند منتشر خواهد شد و به داوطلبان توصیه می کنیم که اصلا نگران این موضوع نباشند.

سوالات متداول Frequently Asked Questions

  • داوطلبانی که دانشگاه آزاد نیز مورد پذیرش قرار گرفته اند در صورت قبولی در نتایج بدون کنکور سراسری 98 نیز می توانند در این دانشگاه ها ثبت نام کنند ؟

بله داوطلبانی که همزمان در دو دانشگاه بدون کنکور مورد پذیرش قرار بگیرند می توانند رشته دلخواه خود را انتخاب نمایند و در صورت ثبت نام در دانشگاه آزاد و قبولی در دانشگاه سراسری می توانند مدارک ثبت نام خود را گرفته و به دانشگاه سراسری مراجعه نمایند.

  • تنها سایت اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری کدام سایت است ؟

تنها سایت اعلام نتایج این مرحله از ثبت نام بدون آزمون کنکور 98 سایت سنجش و پذیرش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد در قسمت سراسری سامانه داوطلبان می توانند نتیجه خود را دریافت کنند.

  • با شروع شدن نیمسال تحصیلی آیا با اعلام نتایج این مرحله دانشجویان مهر ماه وارد دانشگاه خواهند شد ؟

بله این ثبت نام و انتخاب رشته برای نیمسال اول مهر ماه می باشد و دانشجویان ورودی مهر 98 خواهند شد و جای نگرانی نخواهد بود.

  • مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه ها بعد از دریافت نتایج بدون آزمون سراسری مهر ماه 98 ؟

مدارک لازم جهت ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور سراسری 4 قطعه عکس 3 *4، کارت ملی، شناسنامه، آخرین مدرک تحصیلی داوطلب

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰

ضروریت اخذ گرفتن مدرک رسمی پیش دانشگاهی 98-99

برای قبولی در رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته چهار دسته از داوطلبان می توانند ثبت نام نمایند که دسته اول افرادی هستند که مدرک پیش دانشگاهی دارند، افرادی که دیپلم نظام جدید 3-3-6 دارند، دیپلم نظام قدیم جهارساله و همچنین متقاضیانی که مدرک کاردانی دارند، ضروریت و اهمیت داشتن مدرک پی دانشگاهی شرکت در ثبت نام و انتخاب رشته های تاپ بدون کنکور می باشد که امسال 85% این رشته ها را در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 پذیرش داشته ایم این درحالی است که داوطلبانی که مدرک دیپلم دارند نمیتوانند ان رشته ها را انتخاب نمایند.

آیا دیپلمه های فنی حرفه ای و کاردانش نیز می توانند مدرک پیش دانشگاهی رسمی بگیرند؟

در جواب سوال پر تکرار آیا دیپلمه های فنی می توانند مدرک پیش دانشگاهی تطبیقی اخذ کنند باید گفت بله می توانند بر اساس کارنامه دیپلم خود و شرایط ورود به رشته های پیش دانشگاهی نظری(علوم انسانی - تجربی - ریاضی) رشت همورد قبولی و دلخواه خود را انتخاب نمایند لطفا برای اطلاعات بیشتر و گرفتن مدرک پیش دانشگاهی در کمترین زمان ممکن با مشاوران ما در تماس باشید و یا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

شرایط گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع

با توجه به اینکه تعداد داوطلبان و متقاضیان دریافت مدرک پیش دانشگاهی سریع زیاد می باشد خواهشمندیم قبل از تکمیل ظرفیت برای ثبت نام خود با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشند.

راههای ارتباطی با مشاوران درخت دانش شامل

شماره تماس:909902943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت

شماره تلگرم مشاوره تحصیلی درخت دانش: 09332366301

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

داوطلبانی و متقاضیانی که مدرک دیپلم دارند و سال دوازدهم را گذرانده در هر کدام از زیرگروه ها که شامل علوم ریاضی، فنی و حرفه ای، کاردانش، علوم تجربی، هنر و زبان فارغ التحصیل شده باشند و در حال حاضر برای دریافت مدرک پیش دانشگاهی به مشکل برخورد کرده اند می توانند در کمترین زمان با کمترین پرداخت شهریه و کمترین سختی و دشواری از لحاظ مطالعه مدرک پی دانشگاهی خود را هم دریافت کنند.

اخذ مدرک رسمی پیش دانشگاهی
اخذ مدرک رسمی پیش دانشگاهی

نکته قابل توجه در رابطه با اخد مدرک پیش دانشگاهی 98

مدت زمان ثبت نام محدود می باشد و داوطلبان برای ترم اول تا نیمه دوم اردیبهشت ماه 98 برای ثبت نام زمان داشته و در اسرع وقت باید ثبت نام خود را انجام دهند. زمان ممکن برای ثبت نام تا تاریخ 10 اردیبهشت می باشد.

داوطلبانی که واحدی را گذرانده اند می توانند از طریق تماس با شماره 9099072943 برای شهریورماه اقدام نمایند

داوطلبان و متقاضیان برای ادامه تحصیل در مقطع پیش دانشگاهی یا مشکل زمان و حضور سر کلاس ها را داشته و یا توانایی گذراندن واحدهای درسی  را نداشته اند می توانند در سریعترین زمان ممکن مدرک پیش دانشگاهی خود را با راهنمایی و ثبت نام مشاورین درخت دانش به انجام برسانند.

مدرک پیش دانشگاهی با استعلام آموزش و پرورش

با توجه به سوابق درخشان موسسه درخت دانش در مسیر هدایت تحصیلی در داخل کشور و خارج از کشور در تمامی مقاطع، برای هدایت تحصیلی داوطلبان و متقاضیان دریافت مدرک معتبر و قانونی همراه با استعلام در سایت آموزش و پرورش به تشانی www.medu.ir اقدام نموده و دوستانی که قصد ثبت نام و مشاوره ثبت نام را دارند می توانند با شماره تماس 9099072943 تماس گرفته و با خیال راحت ثبت نام خود را به مشاورین درخت دانش بسپارند.

اخذ سریع مدرک پیش دانشگاهی را از مشاورین مجرب درخت دانش با استعلام از آموزش و پرورش منطقه خود بخواهید.

اخذ سریع مدرک پیش دانشگاهی تهران و کرج

داوطلبان و متقاضیان گرفتن پیش دانشگاهی کرج و تهران می توانند با در دست داشتن مدارک خود و مراجعه به واحد ثبت نام مدارس پیش دانشگاهی درخت دانش تا شهریور ماه 98 مدرک فارغ التحصیلی خود را دریافت نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشید. زمان ثبت نام محدود می باشد در اسرع وقت برای ثبت نام خود اقدام کنید.

مدارک لازم برای ثبت نام پیش دانشگاهی

دروس پیش دانشگاهی شامل 12 واحد نهایی و 12 واحد غیر نهایی می باشد که برای ثبت نام تا تاریخ 10 اردیبهشت و در تیرماه برای شهریور ماه اقدام خواهد شد، باید داوطلبان اقدام نموده و هماهنگی های لازم را با مشاورین درخت دانش به انجام برسانند.

مدارک لازم برای ثبت نام شامل :

6 قطعه عکس 3در4

مدرک قبولی سال سوم یا سال اخر دبیرستان

اصل دیپلم و یا دانشنامه

نکته قابل توجه تا تاریخ 10اردیبهشت ثبت نام امکان پذیر می باشد. امتحانات پیش دانشگاهی درتاریخ 31 اردیبهشت برگزار خواهند شد. برای ترم تابستانی افرادی که واحدی را گذرانده اند می توانند با مشاورین درخت دانش برای ثبت نام مراحل بعدی اقدام نمایند.

گرفتن مدرک پیش دانشگاهی برای دیپلمه های کاردانش و فنی حرفه ای

دیپلمه های که برای زیرگروه کاردانش و فنی حرفه ای می باشند و تمایل به ادامه تحصیلی در رشته زیرگروه علوم تجربی و علوم انسانی، هنر و ریاضی فیزیک دارند می توانند برای ثبت نام خود در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند که شامل رشته های میکروبیولوژی، دامپزشکی، روانشناسی، حقوق، مهندسی های معماری و عمران،مهندسی کامپیوتر و ... می باشند.

مدرک پیش دانشگاهی خود را کمتر از 2 ماه بدون حضور در کلاس دریافت نمایید. مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام همراه شما خواهند بود.

تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی

مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان خردادماه صادر خواهد شد و افراد باقیمانده در شهریور ماه 98 صادر و متقاضیان در مهرماه 98 مدرک پیش دانشگاهی خود را می توانند در دسترس داشته باشند. ثبت نام های بدون کنکور مهرماه 98 دانشگاه آزاد را هم همزمان برای داوطلبان انجام خواهیم داد.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

برای دریافت اطلاعات بیشتر در تمامی موارد زیر از جمله، مدرک پیش دانشگاهی مشهد، ثبت نام مدارس شاهد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98، گرفتن مدرک پیش دانشگاهی در کرج، مدرک پیش دانشگاهی با استعلام، مدرک پیش دانشگاهی در مشهد، دریافت مدرک پیش دانشگاهی از سایت، گرفتن مدرک پیش دانشگاهی برای دیپلم کاردانش، گرفتن مدرک پیش دانشگاهی سریع شیراز، تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی می توانید با مشاورین سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با مشاورین درخت دانش

شماره تماس از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد: 9099072943

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰

v

 

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق مهر و بهمن 98

زیرگروه ریاضی به نسبت زیرگروه علوم تجربی در 5 سال گذشته تعداد داوطلب و متقاضی کمتری را هم در کنکور سراسری و هم به صورت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور اختصاص داده و داوطلبان بیشتر بدون هدف گرایش پیدا کرده به علوم تجربی و رشته های مرتبط به پزشکی و پیراپزشکی

رشته های بدون کنکور زیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های:

  • مهندسی برق باکد 40119
  • مهندسی عمران 40401
  • رشته مندسی پزشکی 40106
  • رشته مهندسی اپتیک و لیزر  30228
  • مهندسی کامپیوتر 41054
  • فیزیک 30201
  • ریاضی و کاربردها 30123
  • و .....

رشته های بدون کنکور تجربی بهمن ماه 98

رشته های زیر گروه تجربی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های زیر است:

  • رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی با کد 30586
  • شیمی محض با کد 30349
  • رشته شیمی کربردی با کد 30343
  • میکروبیولوژی با کد 30507
  • و چند رشته دیگر که برای شما داوطلبان عزیز یک سوپرایز بزرگ محسوب می شود.

رشته های بدون کنکور انسانی تهران شرق

رشته های زیر گروه علوم انسانی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های زیر است(رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق):

  • رشته روزنامه نگاری با کد 20530
  • رشته حسابداری با کد 21301
  • رشته روابط عمومی با کد 20531
  • رشته علوم ورزشی با کد 21475

وبرخی رشته های دیگر که مورد علاقه بسیاری از متقاضیان بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد.

رشته های بدون کنکور هنر تهران شرق

رشته های بدون کنکور گروه آزمایشی هنر بدون کنکور دانشگاه آزاد  واحد تهران شرق شامل:

  • رشته عکاسی با کد 60303
  • رشته نقاشی با کد 60111

برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98، نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98، زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98-99 و مشاوره تمامی رشته ها و زیر گروه های آزمایشی با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت 9099072943 و بدون پیش شماره در ارتباط باشید.

شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق 98-99

شهریه دانشگاه آزاد معمولا به تفکیک رشته ها و تعداد واحدهای اخذ شده متفاوت می باشد. شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشد اما معمولا با توجه به اینکه دانشگاه آزاد تنوع رشته برخوردار می باشد معمولا شهریه ها از 1400000 هزار تومان تا 1800000 هزار تومان می باشد.

شهریه ها هر سال با افزایش 15 درصدی روبه رو خواهند شد که پیشنهاد میکنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب شهریه ها با مشاورین تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 98

ثبت نام بدون کنکور 98 نیمسال دوم دانشگاه آزاد در دی ماه 98صورت می پذیرد و ثبت نام  این دانشگاه به صورت اینترنتی در قالب انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد. پذیرفته شدگان از نیمه دوم بهمن 98 می توانند سرکلاس ها حضور یابند.

با توجه به اینکه دوستان زیادی در انتخاب رشته و اولویت بندی ها براساس معدلی که انجام می دهند مرتکب اشتباه می شوند و شانس قبولی خود را به حداقل می رسانند، پیشنهاد میکنیم انتخاب رشته خود را به مشاورین درخت دانش بسپارید.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 از اوایل دی ماه شروه خواهد شد و تا اواخر دی ماه ادامه خواهد داشت. نتایج ثبت نام بدون کتکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 از اوایل بهمن 98 بر روی سایت دانشگاه آزاد قابل مشاهده است و پذیرفته شدگان باید جهت نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نمایند.

آدرس دانشگاه تهران شرق

دانشگاه آزاد تهران شرق در محدوده قیامدشت و در 18 کیلومتری جاده خاوران قرار دارد که می توانید موقعیت مکانی این دانشگاه را  در لینک قرمز رنگ معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق مشاهده نمایید.

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰
  • لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب بهمن ماه 98 کدامند؟(مطالعه مقاله)
  • مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
  • زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99 تهران غرب؟(نیمه دوم دی ماه 98-99)
  • شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98 دانشگاه آزاد تهران غرب؟
  • ادرس دانشگاه تهران غرب؟
  • و ... ؟؟؟

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب نیمسال دوم و مهر 98 که با مشاوره تحصیلی بدون آزمون درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران غرب 98-99

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب برای نیمسال دوم تحصیلی بهمن ماه 98-99 از نیمه دوم بهمن ماه نیمسال دوم در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته آعاز و در بهمن ماه به پایان می رسید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام دوره کارشناسی بدون آزمون نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 (رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب) در رشته های زیر برای واحد تهران غرب در دسترس می باشند.

مشاوره ثبت نام بدون آزمون آزاد تهران غرب 98-99

برای اطلاع از شرایط ورود و معدل لازم برای ورود به هر رشته، موقعیت و سطح علمی دانشگاه ها و معرفی رشته های جدید بدون آزمون، رشته های پزشکی بدون کنکور تهران مرکز و ... می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب

در واحد تهران غرب در مقطع کارشناسی پیوسته(تمام وقت) فقط در دو گروه سوم و چهارم  دانشجو می پذیرد به ترتیب زیر:

رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد تهران غرب 98-99

  • رشته حقوق با کد 20803(نیمسال اول 97-98)
  • رشته مدیریت دولتی با کد 21210
  • رشته مدیریت امور گمرگی با کد 21329
  • رشته هتلداری با کد 21397
  • رشته جهانگردی با کد 21580

رشته های بدون کنکور هنر تهران غرب

در گروه چهارم یعنی گروه آزمایشی هنر فقط و فقط در رشته طراحی صنعتی با کد 60102 دانشجو می پذیرد(رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب).

لازم است دوباره یادآوری شود واحدهایی مانند تهران غرب به دلیل اینکه تنوع رشته های کمتری نسبت به واحدهای دیگر دارد، و تنوع رشته ها محدود تر می باشد، شرط معدل و سوابق تحصیلی در پذیرش بدون کنکور بهمن ماه 98 ضروری می باشد، و تعداد داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور تهران غرب هم شرط اساسی برای پذیرش این دانشگاه می باشد.

زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد 98-99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه یا همان نیمسال دوم تهران غرب معمولا از اوایل دی ماه آغاز و تا نیمه دوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت. ثبت نام نیسمال دوم تهران غرب براساس سوابق تحصیلی و شرط معدل انجام می شود که شرط معدل شامل معدل کتبی دیپلم می باشد.

برای دریافت اطلاعات دقیق از زمان و نحوه ثبت نام و همچنین میزان معدل قبولی دانشگاه آزاد تهران غرب به تفکیک رشته ها می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

  • asra vaismoradi