مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

پیوندهای روزانه

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ثبت نام تکمیل ظرفبت دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 ترم بهمن

امسال برای سال تحصیلی 98-99 داوطلب ترم تحصیلی خود را در سال 98 آغاز می کند و همان ترم را در تیر 99 به پایان می رساند از این رو ترم بهمن نیمسال دوم را سال تحصیلی 98-99 می نامند، امسال برای ترم بهمن ماه ثبت نام بدون آزمون در قالب تکمیل ظرفیت بوده و رشته هایی که جدید پذیرش خواهیم داشت و یا دانشگاه هایی که ظرفیت پذیرش دارند تحت عنوان ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 پذیرش خواهند داشت که در ادامه زمان و شرایط و نحوه و لیست رشته ها را توضیح خواهیم داد.

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم ورودی بهمن 99-98 از کی شروع خواهد شد؟

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که دانش آموزان و متقاضیان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از مشاوران ما پرسیدند همین سوال بوده است که باید در جواب گفت:

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه یا نیمسال دوم 98-99 برای تمامی مقاطع متفاوت بوده برای کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته از 28 آبان ماه 98 آغاز و برای کارشناسی ناپیوسته 30 آبان ماه و کاردانی پیوسته 2 آذر که برای اطلاع دقیق از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن می توانید عضو کانال های اطلاع رسانی مشاوره تحصیلی درخت دانش باشید تا به محض انتشار دفترچه با خبر شوید.

ثبت نام تکمیل ظرفیت بهمن ماه دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 چگونه است؟

در جواب سوال پرتکرار ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 به چه صورتی است؟ باید گفت که بر اساس معدل و سوابق تحصیلی دیپلم می باشد . ملاک اصلی قبولی در رشته و دانشگاه مورد دلخواه معدل متقاضی می باشد و شرایط ورود به هر کدام از مقاطع کاردانی و کارشناسی و لیست رشته ها را در ادامه مقاله کامل توضیح داده ایم اما توصیه جدی به داوطلبان بدون آزمون دانشگاه آزاد ورودی بهمن 98 این است که:

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بدون آزمون را برای نیمسال دوم بشناسید، از بازارکار آنها و سطح دانشگاه ها اطلاعات کافی دریافت نمایید، رشته ای را انتخاب کنید که به آن علاقه داشته باشید! برای اطلاع از لیست کامل رشته ها، بازارکار، محیط آنها و لیست دانشگاه های با سطح علمی بالا و ...، اطلاع از با چه معدلی چه رشته ای، انجام تمامی مراحل ثبت نام به صورت تلفنی و حضوری با کمترین هزینه با مشاوران مجرب ما، خرید کارت اعتباری، مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 و  ... می توانید با کارشناسان بدون کنکور ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید

لیست رشته های پرطرفدار تکمیل ظرفیت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 نیمسال دوم کدامند؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین رشته های بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون دانشگاه های آزاد تهران و کل کشور می توانید پربازدید ترین مقالات درخت دانش در زمینه رشته های بدون کنکور را مطالعه نمایید:

  • رشته های تجربی بدون آزمون کدامند؟
  • رشته حقوق بدون کنکور
  • رشته میکروبیولوژی بدون کنکور
  • رشته بازیگری بدون کنکور
  • مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد
  • کارگردانی - گرافیک - عکاسی و نقاشی و ..
  • حسابداری و کل گرایش های مدیریت - روانشناسی و مشاوره و ...
  • تمامی رشته های ریاضی مانند: عمران - معماری - برق - مکانیک - نفت و ..

توصیه می شود برای اطلاع کامل در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 که پیشرو داریم و همچنین معرفی لیست کامل رشته های بدون آزمون و معدل لازم برای ورود به رشته ها، نحوه و زمان ورود ثبت نام ترم بهمن و پاسخ به تمام سوالات به صورت تلفنی و حضوری می توانید با مشاوران مجرب ما در ارتباط بوده و یا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰

ثبت نام بدون کنکور رشته های تجربی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 بر اساس سوابق تحصیلی است و دیگر همچین سال های گذشته براساس زمان ثبت نام نیست در نتیجه پذیرش نهایی براساس معدل کتبی دیپلم، رشته تحصیلی و واحد دانشگاهی است که داوطلب انتخاب می کند.

لذا صرفا یدک کشیدن بدون کنکور دال بر قبولی صددرصد متقاضی نیست و متقاضیان دیگر نیز تعیین کننده هستند، از این رو نقش مشاور در انتخاب رشته رشته های تجربی بدون کنکور کدامند؟ بسیار تعیین کننده است.

زمان ثبت نام بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 برای دو نیمسال اول و دوم انجام خواهد پذیرفت. ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم ترم بهمن 98 از اواخر آذر ماه شروع خواهد شد و مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور تجربی نیمسال دوم تا انتهای دی ماه ادامه دارد

نحوه ثبت نام بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد 98-99

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 تنها از طریق سایت دانشگاه آزاد درخت دانش به نشانی azmoon.org صورت خواهد گرفت.با توجه به جزئیات ثبت نام و ضرورت صحیح وارد کردن اطلاعات فردی، سوابق و اولویت بندی رشته ها ثبت نام بدون کنکور آزاد 98-99 رشته های تجربی خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

لیست رشته های تجربی بدون کنکور بهمن ماه 98-99 دانشگاه آزاد

در زیر لیست رشته های تجربی بدون آزمون آزاد را برای شما قرار داده ایم:

  1. رشته میکروبیولوژی

  2. رشته دامپزشکی
  3. رشته زیست شناسی سلول مولکولی بدون کنکور
  4. رشته شیمی کاربردی
  5. رشته شیمی محض
  6. رشته گیاه پزشکی
  7. رشته زیست شناسی گیاهی
  8. رشته زیست شناسی جانوری
  9. رشته بهداشت محیط زیست
  10. و ..

مشاوره تحصیلی بدون کنکور درخت دانش

مشاوران تحصیلی درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور تجربی، تحصیل پزشکی بدون کنکور در خارج از کشور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 ترم نیمسال دوم، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در کنار شما خواهند بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب رشته های تجربی بدون کنکور کدامند؟ می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش با شماره تماس 9099072943 از طریق شماره گیری با تلفن ثابت و بدون نیاز به کد در ارتباط باشید.

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰

شرایط ورود به رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 98-99 چیست؟

ما در شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 ترم بهمن، 4 مقطع داریم که به ترتیب مدرک لازم برای ثبت نام بدون آزمون شامل:

  1. کاردانی پیوسته (فقط افراد دارای مدرک دیپلم(قدیم))
  2. کاردانی ناپیوسته (دیپلم (قدیم و جدید) - پیش )
  3. کارشناسی ناپیوسته (افراد دارای مدرک کاردانی)
  4. کارشناسی پیوسته(دیپلم (نظام جدید) - پیش دانشگاهی - کاردانی - لیسانس)

که در تمامی مقاطع بر اساس جدول شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور شانس قبولی خواهیم داشت که توصیه جدی به داوطلبان بدون کنکور بهمن ماه که قبولی راحتتری نسبت به مهر ماه دارند این است بنا به ثبت نام بدون کنکور مهر ماه که 30 % مردودی داشته ایم برای ترم بهمن از طریق مشاور انتخاب رشته انجام دهند.

لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99 کدامند؟

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها همیشه سوال تمامی داوطلبان بوده است و بسیاری از داوطلبا می خواهند بدانند که آیا رشته های پزشکی بدون کنکور نیز ئر دانشگاه آزاد یا پردیس داریم و یا چه رشته های پذیرش خواهیم داشت که ما در این جا فقط لیست رشته های پرطرفدار را آورده و برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی نفت
  • مهندسی معماری و عمران
  • میکروبیولوژی
  • دامپزشکی
  • زیست شناسی
  • شیمی کاربردی و محض
  • بازیگری و کارگردانی
  • گرافیک و ارتباط تصویری
  • حقوق و روانشناسی
  • اقتصاد و حسابداری
  • تمامی گرایش های مدیریت
  • تمامی رشته های انسانی و ریاضی و هنر و زبان
  • و ...

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 به چه صورتی و در کدام سایت می باشد؟

نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن دانشگاه آزاد امسال به صورت 5 مرحله های که به ترتیبب شامل:

  1. خرید کارت اعتباری مقطع ثبت نام بهمن 98-99
  2. وارد کردن اطلاعات فردی و مشخصات
  3. وارد کردن سوابق تحصیلی
  4. آپلود عکس 3*4
  5. انتخاب رشته و اولویت بندی و دریافت رسید انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99

ثبت نام و انتخاب رشته بهمن ماه در سایت آزمون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org دانشگاه آزاد می باشد توصیه می شود به داوطلبان که ثبت نام خود را حتما از طریق مشاور انجام دهند.

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 آخرین مرحله ثبت نام امسال یعنی سال 1398 رشته های بدون کنکور در دانشگاه آزاد می باشد که متقاظیان می توانند شانس خود را برای قبولی در دانشگاه بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دیپلم امتحان کنند که در این مقاله همچون مقاله پربازدید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم می خواهیم به تمامی سوالات داوطلبان بدون آزمون پاسخ دهیم لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سوالات متداول متقاظیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 کدامند؟

  1. زمان و تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم بهمن 98 کی است؟
  2. سوابق تحصیلی که ملاک اصلی انتخاب رشته و ثبت نام می باشد به چه معناست؟
  3. شرایط ورود به رشته های ثبت نام بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 چیست؟ و چه مقاطعی را خواهیم داشت؟
  4. با چه معدلی چه رشته های؟
  5. لیست رشته های بدون کنکور آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99 کدامند؟
  6. نحوه ثبت نام بدون کنکور آزاد بهمن ماه 98 به چه صورتی و در کدام سایت می باشد؟

زمان و تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم بهمن 98 کی است؟

تاریخ دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 98-99 از نیمه اول دی ماه می باشد یعنی به عبارت دیگر 98/10/01 می باشد و مهلت ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد ورودی بهمن ماه به مدت دو هفته و تا 15 دی ماه فرصت ثبت نام خواهیم داشت.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99

سوابق تحصیلی که ملاک اصلی انتخاب رشته و ثبت نام می باشد به چه معناست؟

امسال ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 بر اساس سوابق تحصیلی می باشد یعنی زمان ثبت نام مهم نیست و ملاک اصلی معدل کتبی و معدل کل دیپلم می باشد که در فرم ثبت نام بدون آزمون آزاد باید به درستی درج شود تا زمان قبولی برای داوطلب مشکلی به وجود نیاید.توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر، کدام معدل کدوم رشته قبول خواهیم شد، با معدل 12 تا 14 چه رشته های، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد، آزمایشگاهی، مشاوره انتخاب 20 کد رشته به صورت تلفنی و حضوری و ... با کادر همیشه پاسخگو و مجرب می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 با ثبت نام بدون کنکور از بهمن ماه 96 تفاوت دارد و ملاک اصلی پذیرش معدل کتبی دیپلم می باشد و برای بهمن ماه 97 شانس داوطلبان بالاست به طوری که انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه بر اساس میزان بالا و پایین بودن معدل انجام می گیرد.

داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از میزان قبولی معدل کسب شده برای دانشگاه ها با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل بفرمایید.

لیست رشته های بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل 85 درصد از رشته های تحصیلی دانشگاه را شامل می شود که در اینجا در هر زیرگروه سعی داریم تعدادی از رشته های بدون کنکور تجربی کدامند؟ را برای داوطلبان عزیز عرض نماییم.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیر گروه علوم تجربی بهمن 98

رشته های بدون کنکور تجربی بهمن دانشگاه آزاد 98 شامل :

  1. میکروبیولوژی
  2. زیست شناسی سلولی مولکولی
  3. شیمی کاربردی
  4. گیاه پزشکی
  5. دامپزشکی
  6. و ...

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیرگروه علوم ریاضی بهمن 98

رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 شامل:

  • زیرگروه ریاضی و فنی رشته های زیادی را شامل
  • مهندسی نفت
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی عمران بدون کنکور
  • مهندسی کامپیوتر بدون کنکور
  • و ....
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد علوم انسانی

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیرگروه علوم انسانی بهمن 98

ثبت نام بدون کنکور گروه زبان خارجه بهمن ماه دانشگاه آزاد 98 شامل رشته های:

  • روان شناسی بدون کنکور
  • حقوق بدون کنکور بهمن ماه
  • آموزش و پروش ابتدایی
  • تربیت بدنی
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت دولتی
  • حسابداری
  • و ...

رشته های بدون کنکور گروه زبان و هنر بهمن ماه نیمسال دوم 98

رشته های بدون کنکور هنر بهمن ماه دانشگاه آزاد نیمسال دوم شامل رشته های زیر می باشد.

  • معماری
  • ادبیات نمایشی
  • موسیقی
  • سینما
  • کارگردانی
  • بازیگری
  • نقاشی
  • عکاسی
  • و ..

رشته های بدون کنکور گروه زیان خارجه بهمن 98

ثبت نام بدون کنکور زبان خارجه بهمن ماه دانشگاه آزاد 98 شامل رشته های:

  • مترجمی زبان انگلیسی
  • مترجمی زبان های خرجه فرانسه، المان و ...
  • آموزش زبان و ادبیات انگلیسی و زبان های خارجه
  • زبان و ادبیات انگلیسی و زبان های خارجه بدون کنکور

برای دریافت لیست رشته های بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد و همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بهمن ماه 97به تفکیک دانشگاه ها می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش تماس حاصل بفرمایید

  • asra vaismoradi
  • ۰
  • ۰

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 کدامند؟

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل 85 درصد از رشته های تحصیلی دانشگاه را شامل می شود که در اینجا در هر زیرگروه سعی داریم تعدادی از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم را برای داوطلبان عزیز عرض نماییم.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیر گروه علوم تجربی نیمسال دوم 98-99

  • میکروبیولوژی

  • زیست شناسی سلولی مولکولی

  • شیمی کاربردی
  • گیاه پزشکی
  • دامپزشکی
  • و ...

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیرگروه علوم ریاضی نیمسال دوم 98-99

زیرگروه ریاضی و فنی رشته های زیادی را شامل

  • مهندسی نفت
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی عمران بدون کنکور
  • مهندسی کامپیوتر بدون کنکور
  • و ....

رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد علوم انسانی نیمسال دوم 98-99

تاپ ترین رشته های بدون کنکور علوم انسانی دانشگاه ازاد 98-99 نیمسال دوم را می توانیم در زیر مشاهده نماییم:

  • روان شناسی بدون کنکور
  • حقوق بدون کنکور بهمن ماه
  • آموزش و پروش ابتدایی
  • تربیت بدنی
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت دولتی
  • حسابداری
  • و ...

رشته های بدون کنکور گروه زبان و هنر نیمسال دوم 98-99

رشته های بدون کنکور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99 زیرگروه هنر و زبان شامل رشته های زیر می باشد.

معماری

ادبیات نمایشی

موسیقی

سینما

کارگردانی

بازیگری

نقاشی

عکاسی

رشته های بدون کنکور گروه زیان خارجه

  • مترجمی زبان انگلیسی
  • مترجمی زبان های خرجه فرانسه، المان و ...
  • آموزش زبان و ادبیات انگلیسی و زبان های خارجه
  • زبان و ادبیات انگلیسی و زبان های خارجه بدون کنکور

برای دریافت لیست رشته های بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد و همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بهمن ماه 97به تفکیک دانشگاه ها می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش تماس حاصل بفرمایید

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال بهمن 98-99 به چه معناست؟

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ورودی ترم مهر 99-98 چون یک مرحله ای می باشد و آزمونی ندارد به عنوان پیش ثبت نام می باشد که داوطلبین واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 باید در ابتدا رشته خود را انتخاب نمایند و بر اساس سوابق تحصیلی دیپلم در رشته یا مورد پذیرش قرار بگیرند و یا اولویت بعدی در نظر گرفته شود.

"باید بدانید: قبولی در هر رشته ای در دانشگاه آزاد بدون کنکور 100% تضمینی نیست"

جدول تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم در قبولی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

نوع دیپلم و گروه آزمایشی ریاضی تجربی انسانی معارف سایر دیپلم ها
علوم ریاضی و فنی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم تجربی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم انسانی 57.1 57.1 100 100 51.4
هنر 100 100 100 100 100
زبان های خارجه 100 100 100 100 100

یکی از مهمترین دلایل اینکه ما ترم گذشته در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم مردودی داشتیم این بود که داوطلبان و متقاضیان رشته های بدون کنکور از جدول تاثیر میزان سوابق تحصیلی اطلاع نداشتند که توصیه می شود:

مشاوره تخصصی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه

مشاوران مجرب درخت دانش با تجربه کافی در امر انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون و بر اساس معدل می توانند بهترین رشته را با هر معدلی انتخاب نمایند، معرفی رشته های جدید بدون کنکور، بهترین رشته های بدون کنکور کدامند؟ با چه معدلی کدوم دانشگاه؟ و شرایط و توضیح دوره های جدید پاره وقت مخصوص افرادی مه نمی توانند حضور داشته باشند در دانشگاه و ... هم به صورت مشاوره تحصیلی تلفنی و هم به صورت حضوری می توانند با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال بهمن 98

بسیاری از داوطلبان ثبت نام بدون آزمون کاردانی به کارشناسی نیمسال اول 98 منتظر منتشر شدن دفترچه بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول 98 بودند که امروز لینک انتخاب رشته و ثبت نام روی سایت دانشگاه آزاد قرار گرفته است.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98

توصیه می شود: برای ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98، انتخاب بدون محدودیت رشته ای، دریافت کد های رشته کاردانی و دانشگاهی، انجام تمام مراحل ثبت نام کارشناسی ناپیوسته مهر ماه، توضیح شرایط و معدل لازم برای قبولی در هر کدام از رشته ها، در چه رشته هایی تجانس داریم و .. می توانید با مشاوران ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم 98-99 چگونه است؟

ملاک اصلی گزینش و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی به کارشناسی 98 ورودی مهر ماه معدل مقطع کاردانی می باشد و با توجه به تجانس گروه عمده تحصیلی رشته انتخابی با رشته ای که داوطلب در آن فارغ التحصیل شده است صورت می پذیرد، به طوری که در صورت یکسان بودن گروه های عمده تحصیلی حداکثر تاثیر معدل صورت گرفته و در غیر این صورت حداقل ضریب تاثیر شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور لحاظ خواهد شد.

"ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردان به کارشناسی ناپیوسته ورودی مهر 98 را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ترم دوم 98-99

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کاردانی (فوق دیپلم) بر اساس سوابق تحصیلی شامل دو مقطع کاردانی و دو مقطع کارشناسی می باشد منتشر شدند که شرایط ورود به هرکدام از مقاطع با هم متفاوت است، در این مقاله کامل 4 مقطع را مورد بررسی قرار خواهیم داد اول از هر چیز ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 98 شامل دو دوره می باشد:

  1. کاردانی پیوسته
  2. کاردانی ناپیوسته

آغاز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته نیمسال دوم بهمن 98-99

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته 98 امروز 18 تیر ماه 98 آغاز شد، اول از هر چیز مقطع کاردانی پیوسته برای چه داوطلبانی می باشد؟ و شرایط انتخاب رشته در این مقطع به چه صورتی می باشد؟ آیا می توان هر رشته ای را در این مقطع انتخاب کرد؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته 98 برای داوطلبانی می باشد که تنها مدرک دیپلم دارند، هم دیپلم نظری و هم دیپلم فنی و مدرک بالاتری ندارند، این دسته از داوطلبان می بایست رشته ای را انتخاب کنند که با رشته دیپلم خود متجانس باشد به استثنای چند رشته که اکیدا توصیه می شود برای اطلاع از رشته های جدید، بازار کار آنها، جدول تجانس با معدل ورودی؟ لیست و آدرس دانشگاه ها، باچه معدلی چه رشته ای؟! و .. با مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ناپیوسته نیمسال بهمن 98-99

ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی مقطع و دوره کاردانی ناپیوسته در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور برای داوطلبانی واجد شرایطب می باشد که دیپلم نظام قدیم، مدرک پیش دانشگاهی، و .. دارند و قصد ادامه تحصیل در دوره کاردانی دارند و یا رشته ی مورد علاقه آنها در دوره کاردانی ناپیوسته ارائه شده است.

به عنوان مثال: رشته دامپزشکی بدون کنکور را فقط در دوره کاردانی ناپیوسته آزاد بر اساس سوابق تحصیلی 99-98 داریم که آزمون ندارد و خیلی از داوطلبین این مقطع را به خاطر این رشته انتخاب نموده اند، توصیه مش ود برای اطلاع از رشته های تجربی بدون کنکور و پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مجرب درخت دانش در تماس باشید.

  • asra vaismoradi