مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


ورود مستقیم به سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

از پرتکرارترین سوالاتی که داوطلبان واجد شرایط ثبت نام مدارس پایه هفتم شاهد 98-99 از مشاوران درخت دانش پرسیده اند از نحوه ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد saja بوده است و اینکه نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در سامانه سجا به چه صورت است در ادامه مقاله هر آنچه در مورد سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 باید داوطلبان بدانند را توضیح داده ایم که لینک ورود مستقیم را در زیر قرار داده ایم که با اطلاعات بالا وارد سایت شوید.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

آدرس سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

تنها سامانه ثبت نام مدارس شاهد سایت سجا به آدرس saja.medu.ir می باشد و داوطلبان با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99 و کلیک بر روی لینک sajaa.ir اقدام به پیش ثبت نام مدرسه شاهد می نمایند و تا اعلام نتایج مدارس شاهد منتظر خواهند ماند مراجعه حضوری به مددارس شاهد رانخواهیم داشت.

داوطلبان محترم در صورت داشتن هرگونه سوالا و ابهام در نحوه ورد به سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99- sajaa.ir، نحوه امتیاز بندی سهمیه های مدارس شاهد 98، ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد در مدارس شاهد و انتخاب مدارس شاهد از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون کد و از تلفن ثابت) با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

معرفی سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سامانه saja.medu.ir سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران می باشد و تنها سایت ثبت نام مدارس شاهد 98 می باشد که می توانید لیست مدارس شاهد تهران و شهرستان ها را مطالعه بفرمایید، لذا اکیدا توصیه می شود از مراجعه حضوری به مدارس شاهد جهت ثبت نام خودداری نمایید و ثبت نام دانش آموزان و فرزندان خود را از طریق سایت مدارس شاهد 98 و با راهنمای مشاوران درخت دانش انجام دهید.

  • ۹۸/۰۳/۰۸
  • asra vaismoradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی