مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

تحلیل کارنامه اولیه کنکور سراسری 98 رتبه منطقه

  • رتبه منطقه کارنامه کنکور سراسری 98 به چه معناست؟(مهمترین رتبه و ملاک انتخاب رشته)
  • رتبه در منطقه چیست؟ (رتبه بر اساس موقعیت مکانی)
  • رتبه منطقه در پذیرش تاثیرگزارتر است یا رتبه کشوری؟(مطالعه مقاله)
  • در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 رتبه منطقه چه اندازه تاثیر در قبولی دارد؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
  • و ... ؟؟؟

هرساله پس از اعلام نتایج اولیه کنکور 98  تعداد زیادی از داوطلبان پس از دیدن کارنامه اولیه و جداول متعدد سردرگم می شوند که هر کدام از این اعداد به چه معناست، در این مقاله تصمیم داریم رتبه در منطقه و رتبه کشوری را توضیح دهیم.

رتبه منطقه داوطلبان کنکور سراسری 98 از چهارشنبه 16 مرداد ماه منتشر خواهد شد

رتبه منطقه بیشترین تاثیر را در قبولی داوطلب در کنکور دارد و می توان گفت بهترین معیار برای انتخاب رشته سراسری 98 می باشد چون تمامی دانش آموزان بر اساس سطح آموزشی خود و همچنین امکانات تقسم شده اند که در ادامه کامل به آن می پردازیم.

امسال سهمیه های 5 % نیز باید به جای ملاک قرار دادن رتبه در سهمیه از رتبه در منطقه استفاده نماید رتبه سهمیه پنج درصد آنها تاثیری بالایی در قبولی با سهمیه نخواهد داشت و با رتبه منطقه می توانند منطقی تر انتخاب رشته نمایند.

توصیه می شود: برای انتخاب رشته کنکور انسانی 98، ریاضی و تجربی هنر و زبان به صورت تخصصی و با هزینه پایین، تحلیل کارنامه کنکور، معرفی رشته ها و رتبه های قبولی هر کدام و ... می توانید با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید)

رتبه منطقه به چند دسته تقسیم می شود؟

در کنکور سراسری 98 سازمان سنجش سه منطقه ثبت نامی از شماره های 1 الی 3 وجود دارد که دانش آموز هنگام ثبت نام اولیه در سایت سازمان سنجش خود را درجامعه آماری یکی از آن مناطق ثبت نام کنکور 98 می کند.

برای اطلاع از دریافت دفترچه انتخاب رشته سراسری 98 و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 و مشاوره مراحل ثبت نام می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شاره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

رتبه منطقه به چه معناست؟

بنابراین رتبه منطقه به معنای کسب توانایی علمی دانش آموز در جامعه آماری مشاهده نتایج کنکور آن منطقه می باشد.

مثلا دانش آموزی رتبه 3410 در منطقه 2 اخذ کرده است و تعداد افراد شرکت کننده در آن منطقه به عنوان مثال 100000 نفر بوده و از این تعداد 48000 نفر از طرف سازمان سنجش مجاز به انتخاب رشته شده اند، بنابراین دانش آموز مذکور " نفر 3410 ام از تعداد نفرات 48000ام مجاز به انتخاب رشته در منطقه 2" می باشد.

 

بر اساس ضوابط و مصوبات مربوطه، داوطلبان با توجه به شرایط خود می توانند متقاضی یکی از سهمیه های مندرج ذیل شوند.

  • ۹۸/۰۵/۱۵
  • asra vaismoradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی